Anbefal et par gummistøvler!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

MorDk

Sagen er den at de flotte gummirøjser jeg fik købt mig for et lille års tid siden... er gået i stykker. (næsten ikke brugt) øvøv og NEJ kan ikke bytte dem da jeg er kommet til at smide bon/kvittering væk!

Ehhmm... de er gået op nede ved sålen så ja der kommer vand ind!

Nu skal jeg have mig et par nye. MEN hvilke???

Jeg havde overvejet et par HUNTER? MEN er de virkelig alle pengene værd eller hvad? De er jo ikke super skønne... meeeen det er gummirøjsere jo generelt ikke... MEN... alle render jo rundt og får sure tær, men er TOP-smarte i HUNTER-støvlerne. Holder de eller hva? Er det sådan et par jeg skal have?

Dem jeg havde var et par fede VAGABOND. Desværre holdt de ikke længe...

HJÆLP mig Piger... !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

banditten2011

MorDk skriver:

Sagen er den at de flotte gummirøjser jeg fik købt mig for et lille års tid siden... er gået i stykker. (næsten ikke brugt) øvøv og NEJ kan ikke bytte dem da jeg er kommet til at smide bon/kvittering væk!

Jeg havde overvejet et par HUNTER? MEN er de virkelig alle pengene værd eller hvad? De er jo ikke super skønne... meeeen det er gummirøjsere jo generelt ikke... MEN... alle render jo rundt og får sure tær, men er TOP-smarte i HUNTER-støvlerne. Holder de eller hva? Er det sådan et par jeg skal have?

HJÆLP mig Piger... !!!

Jeg har et par ilse Jacobsen og jeg elsker det, har dem på konstant

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

banditten2011 skriver:

Jeg har et par ilse Jacobsen og jeg elsker det, har dem på konstant

Ja det er vel også nødvendigt i denne sommer  regn regn regn...

Normalt kan jeg overhovedet ikke holde ud at gå i gummistøvler. Sys jeg får våde og sure tær. Og så støtter de ikke alverden...

Hvad med dig får du så ikke sure tæ'r???

Anmeld

26. juni 2012

banditten2011

MorDk skriver:

Ja det er vel også nødvendigt i denne sommer  regn regn regn...

Normalt kan jeg overhovedet ikke holde ud at gå i gummistøvler. Sys jeg får våde og sure tær. Og så støtter de ikke alverden...

Hvad med dig får du så ikke sure tæ'r???

det har jeg faktisk ikk lagt mærke til så det må vel være et nej hehe

de fik mig igennem efteråret sidste år da jeg fødte 19 nov og de er jo så dejlige nemme lige at træde i

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

banditten2011 skriver:

det har jeg faktisk ikk lagt mærke til så det må vel være et nej hehe

de fik mig igennem efteråret sidste år da jeg fødte 19 nov og de er jo så dejlige nemme lige at træde i

Ja og de er da også ganske pæne... men sys måske bare ikke liiige de er min stil. (Har egentlig min egen stil) Men måske HUNTER er mere mig? Ved sgu snart ikke...

Anmeld

26. juni 2012

Rebecca55

MorDk skriver:

HJÆLP mig Piger... !!!

Jeg har dem fra hummel med snørre hele vejen ned, de er skønne at gå i...

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

Rebecca55 skriver:

Jeg har dem fra hummel med snørre hele vejen ned, de er skønne at gå i...

Oki dem har jeg ikke set...

Anmeld

26. juni 2012

banditten2011

MorDk skriver:

Ja og de er da også ganske pæne... men sys måske bare ikke liiige de er min stil. (Har egentlig min egen stil) Men måske HUNTER er mere mig? Ved sgu snart ikke...

så må du ud og prøve dem.. Hunter er nemlig sleet ikk mig men vi er jo heldigvis forskellige

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Jeg har H2O

Anmeld

26. juni 2012

BabyMus

MorDk skriver:

HJÆLP mig Piger... !!!

Jeg har også Ilse Jacobsen. Jeg elsker dem, og har dem på så tit jeg kan, også selvom det er varm sommer, og nej, jeg har aldrig haft sure tæer eller andre problemer med dem. Jeg elsker at have dem på-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.