hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

VNB

Kay skriver:

ja tænkte det got da den kom ud... men troede den ville være mere rund i den... den var sådan mere lang snot klat agtig...

hehe ja det troede jeg egentlig også  men min var også bare sådan lidt lang og gele agtig i det. 

er der sket mere siden sidst??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Kay

VNB skriver:

hehe ja det troede jeg egentlig også  men min var også bare sådan lidt lang og gele agtig i det. 

er der sket mere siden sidst??? 

havde også ondt i lænden og de der jag i går... + plukveer og sådan nogle skærende jag ned i skeden...

men igen væk her til morgen  

Anmeld

28. juni 2012

VNB

Kay skriver:

havde også ondt i lænden og de der jag i går... + plukveer og sådan nogle skærende jag ned i skeden...

men igen væk her til morgen  

mit svingede også fra dag til dag synes jeg... 

men du har ca 4 uger til termin ikk? du må have et sidste jordemoderbesøg tilbage? der kunne du jo evt prøve at høre hende om hun vil mærke om du er ved at begynde at åbne dig lidt  

Anmeld

28. juni 2012

Anonym

hmm optakt jamen syntes sgu det er lidt svært. lyder nok lidt ulækkert men rente lidt på wc den uge ligesom tarmen skulle tømmes lidt. han stod først rigtig fast dagen før- gik 9 dage over tid.

fredag aften fra kl syntes jeg så jeg skulle tisse en del også faldt tiøren

det var sjovt nok hvert 10 min ca jeg havde tissetrang. så efterfulgte der et døgn med ingen søvn mellem 3 og 6 min mellem hver vee men fik den luksus at have 3 gange hvor der gik 15-17 min mellem der blev der sovet igennem

lørdag aften kl 17 15 gik slimproppen og kl 18 kom jeg ind med bidende veer som tog til 10 min efter ankomst.

Anmeld

28. juni 2012

Kay

VNB skriver:

mit svingede også fra dag til dag synes jeg... 

men du har ca 4 uger til termin ikk? du må have et sidste jordemoderbesøg tilbage? der kunne du jo evt prøve at høre hende om hun vil mærke om du er ved at begynde at åbne dig lidt  

er kun 34+2... så om 3 uger er jeg i 37 og så er det jo oki at føde... skal til JM om en lille uge

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

hmm optakt jamen syntes sgu det er lidt svært. lyder nok lidt ulækkert men rente lidt på wc den uge ligesom tarmen skulle tømmes lidt. han stod først rigtig fast dagen før- gik 9 dage over tid.

fredag aften fra kl syntes jeg så jeg skulle tisse en del også faldt tiøren

det var sjovt nok hvert 10 min ca jeg havde tissetrang. så efterfulgte der et døgn med ingen søvn mellem 3 og 6 min mellem hver vee men fik den luksus at have 3 gange hvor der gik 15-17 min mellem der blev der sovet igennem

lørdag aften kl 17 15 gik slimproppen og kl 18 kom jeg ind med bidende veer som tog til 10 min efter ankomst.

og hvordan vil du så beskrive de første veer??

Anmeld

28. juni 2012

VNB

Kay skriver:

er kun 34+2... så om 3 uger er jeg i 37 og så er det jo oki at føde... skal til JM om en lille uge

så skal du da næsten prøve at høre hende der  

og så krydser vi da lige fingre for at bebsen bliver derinde i minimun 3 uger endnu  

Anmeld

28. juni 2012

Anonym

Kay skriver:

og hvordan vil du så beskrive de første veer??

altså de helt først var jo som en føjelse af tissetrang.

senere gik det hen til en ren uro. hvor vejrtrækningen kom i fokus uden jeg lå og stønnede for vildt. men stille og roligt trækker man sig ind i sig selv når de kommer. jeg havde det bedst i sengen i foster stilling der slappede jeg bedst af.

efterslimproppen gik havde jeg det som om der var noget der stod og pressede på for at komme ud ved hver ve og jeg blev skidtmas. men fik ilt på sygehuset som tog det. det der så stod og pressede på var vandet som de så tog på sygehuset.  men når de tager vandet får veerne lige en ekstra tand i styrke.

Anmeld

28. juni 2012

Kay

VNB skriver:

så skal du da næsten prøve at høre hende der  

og så krydser vi da lige fingre for at bebsen bliver derinde i minimun 3 uger endnu  

ja tænker også lige at spørge... når jeg nu alligevel skal der ind men håber da hun bliver der inde... vi skal nemmelig noget næste weekend... så der må hun godt blive inde til... men hellere føde inden end midt i det hele

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

altså de helt først var jo som en føjelse af tissetrang.

senere gik det hen til en ren uro. hvor vejrtrækningen kom i fokus uden jeg lå og stønnede for vildt. men stille og roligt trækker man sig ind i sig selv når de kommer. jeg havde det bedst i sengen i foster stilling der slappede jeg bedst af.

efterslimproppen gik havde jeg det som om der var noget der stod og pressede på for at komme ud ved hver ve og jeg blev skidtmas. men fik ilt på sygehuset som tog det. det der så stod og pressede på var vandet som de så tog på sygehuset.  men når de tager vandet får veerne lige en ekstra tand i styrke.

oki tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.