hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Koen.

Med den første havde jeg det mærkeligt i kroppen, sådan uros agtig og en følelse at der ville ske noget.. med lillebror mærkede jeg ikke en pind før vandt pludselig gik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Når jeg lige tænker tilbage på begge fødsler, havde jeg faktisk okey bortset fra kvalme og opkast... 

Den første gang var jeg rigtig meget i tvivl om jeg var i fødsel.. Hver gang jeg ringede til fødegangen sagde de at det var opstartsfasen jeg var igennem og at det kun var plukkeveer... 

Da jeg så ringede en aften hvor jeg så fødte tidligt næste morgen, kunne jordemoderen fortælle at jeg havde haft veer fra starten af siden jeg ringede til dem sidst... (det var 4½ døgn tidligere) Jeg var åben 3 cm da jeg kom derind... 

Her anden gang var jeg virkelig også i tvivl, der gik der ligesom noget i gang på terminen lige omkring middagstid... Jeg tænkte hele tiden "Ja ja, det forsvinder igen".... Det gjorde det også, vendte tilbage igen og igen... Blev så bedt om at ringe til fødegangen og de gjorde en stue klar med det samme, da jeg kom derind var jeg åben mellem 4 og 6 cm... Kan ikke huske det præcis... 

oki hvordan føltes det der der gik i gang??

Anmeld

27. juni 2012

Kay

tanja. skriver:

Med den første havde jeg det mærkeligt i kroppen, sådan uros agtig og en følelse at der ville ske noget.. med lillebror mærkede jeg ikke en pind før vandt pludselig gik

utroligt en forskel

Anmeld

27. juni 2012

MissTas

Kay skriver:

ja hvordan havde i det før i fandt ud af i var i fødsel??

hvordan havde i det dagen/dagene optil??

jeg skal jo helst ikke føde endnu... da der er lidt over en måned til termin... men kom sådan til at tænke på hvordan optakten mon var?

jeg mærkede faks ikke rigtig noget .. blev sat i gang på min termin via en stikpille og derefter begyndte jeg så at få spændinger i lænd og underliv og så begyndte mine veer ellers bare så småt.. havde dog haft plukveer i en uges tid inden jeg blev sat i gang

Anmeld

27. juni 2012

Kay

MissTas skriver:

jeg mærkede faks ikke rigtig noget .. blev sat i gang på min termin via en stikpille og derefter begyndte jeg så at få spændinger i lænd og underliv og så begyndte mine veer ellers bare så småt.. havde dog haft plukveer i en uges tid inden jeg blev sat i gang

oki tak

Anmeld

27. juni 2012

MissTas

Kay skriver:

ja hvordan havde i det før i fandt ud af i var i fødsel??

hvordan havde i det dagen/dagene optil??

jeg skal jo helst ikke føde endnu... da der er lidt over en måned til termin... men kom sådan til at tænke på hvordan optakten mon var?

meen når det først er i gang, så er du SLET IKKE i tvivl

Anmeld

27. juni 2012

Koen.

Kay skriver:

mmemegmege

utroligt en forskel

Ja meget og den første fødte jeg 39+1 og nr 2 40+3 så der anden gang da jeg ingen tegn eller noget havde før blev jeg jo bare rigtig utålmodig og mobset over intet skete

Anmeld

27. juni 2012

Kay

MissTas skriver:

meen når det først er i gang, så er du SLET IKKE i tvivl

nej det siger folk jo

tror hun gik i gang med at sætte sig fast i går... håber i altfald ik det er optakten for hun skulle gerne blive der inde lidt endnu...

Anmeld

27. juni 2012

Kay

tanja. skriver:

Ja meget og den første fødte jeg 39+1 og nr 2 40+3 så der anden gang da jeg ingen tegn eller noget havde før blev jeg jo bare rigtig utålmodig og mobset over intet skete

hihi det kan jeg da godt forstå da du jo havde forventet at de bare lignede lidt hinanden de to fødsler

Anmeld

27. juni 2012

MissTas

Kay skriver:

nej det siger folk jo

tror hun gik i gang med at sætte sig fast i går... håber i altfald ik det er optakten for hun skulle gerne blive der inde lidt endnu...

jeg kunne hvert fald også mærke da hun satte sig fast .. jeg var total øm, havde lidt spændinger foran og blev faks en smule utilpas.. det var omkring uge 32 og jeg blev sat i gang 40+0 .. så kan sagtens bare være det og ikke tegn på fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.