Tror I den er der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

M&N

Muhmi skriver:

Kæmpe tillykke!

Mange tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

M&N

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du er da helt vildt kanon gravid!!  Kæmpe stort tillykke! 

Tusind tak  Ja den er mega positiv, især når man står og regnede med den ville være negativ og endnu et forsøg der ikke ville lykkes. Det er en kæmpe overraskelse. Er så lykkelig. Stod og græd, da jeg så de 2 streger komme frem, og så tydelige, så der er ingen tvivl 

Nu skal den bare blive derinde <3 

Anmeld

27. juni 2012

MyBigWish

BabyWish2012 <3 skriver:

... Det tror jeg sq! JEG ER GRAVID!!

Jeg tog en Clearblue ægløsning test idag som viste positiv, så kom manden med teste da han kom hjem, og der var 2 fede streger på testen! Fuck jeg græd! 7 måneder i total skuffelse efter min MA i december, hvor jeg blev gravid i første huk.

Nu må vi håbe 3. gang er lykkens gang og der kommer en baby ud af det denne her gang !

Kryds kryds! 

Jeg aner ikke hvor langt jeg er henne, men ca 5-6 uger   Og hvis jeg havde testet før, så havde jeg nok ku teste positiv på min gamle termins dato for den pige vi sq have haft Juni 2012...

Ej jeg er SÅ lykkelig ! 

Stort tillykke 

Anmeld

27. juni 2012

M&N

Aprilmor11 skriver:

STORT tillykke. Ingen tvivl er der ikke Slet ikke. Endnu en gang tillykke med det nye liv i maven

Mange tak  Nej, der er vist ingen tvivl, glæder mig så meget til den kommende tid! Det er så vildt, sad igår inden jeg fandt ud af jeg var gravid at jeg bare aldrig ville blive gravid, nu var der gået 7 måneder siden min MA ... Men ih, er så heldig! 

Anmeld

27. juni 2012

M&N

Amandas-mor skriver:

Jeg har da sjældent set så positiv en test før. Kæmpe tillykke  

Heller ikke jeg. Og tusind tak 

Anmeld

27. juni 2012

M&N

ekebiv skriver:

Stort tillykke. Jeg havde også termin her sidst i juni og havde også en MA i december så håber også snart det er min tur :-)

Tusind tak og tak for du vil tage dig tid til at sige tillykke, det havde jeg svært med en gang i mellem, når folk blev gravide rundt om mig .. Kender frygten og alle de bekymringer, når man bare aldrig blir gravid, men det skal nok lykkes  Krydser for dig, denne graviditet, prøvede vi slet ikke, vi stod i flytterod og baby blev faktisk lavet hos svigerforældrene 

Men tak  til dig!

Anmeld

27. juni 2012

M&N

MyBigWish skriver:

Stort tillykke 

Taaak 

Anmeld

27. juni 2012

M&N

MorDk skriver:

Sikke en flot test!!! TILLYKKE med graviditeten ♥

Tak  Ja, testen er super smuk Er så lykkelig altså.. 

Anmeld

27. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak  Ja den er mega positiv, især når man står og regnede med den ville være negativ og endnu et forsøg der ikke ville lykkes. Det er en kæmpe overraskelse. Er så lykkelig. Stod og græd, da jeg så de 2 streger komme frem, og så tydelige, så der er ingen tvivl 

Nu skal den bare blive derinde <3 

Jeg kan godt forstå du både er overrasket og meget lykkelig. 

Anmeld

27. juni 2012

Aprilmor11

BabyWish2012 <3 skriver:

Mange tak  Nej, der er vist ingen tvivl, glæder mig så meget til den kommende tid! Det er så vildt, sad igår inden jeg fandt ud af jeg var gravid at jeg bare aldrig ville blive gravid, nu var der gået 7 måneder siden min MA ... Men ih, er så heldig! 

De siger jo at det kommer når man mindst venter det

Kan godt forstå at du er glad Og så lige ovenpå en MA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.