Tror I den er der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
47 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

M&N

... Det tror jeg sq! JEG ER GRAVID!!

Jeg tog en Clearblue ægløsning test idag som viste positiv, så kom manden med teste da han kom hjem, og der var 2 fede streger på testen! Fuck jeg græd! 7 måneder i total skuffelse efter min MA i december, hvor jeg blev gravid i første huk.

Nu må vi håbe 3. gang er lykkens gang og der kommer en baby ud af det denne her gang !

Kryds kryds! 

Jeg aner ikke hvor langt jeg er henne, men ca 5-6 uger   Og hvis jeg havde testet før, så havde jeg nok ku teste positiv på min gamle termins dato for den pige vi sq have haft Juni 2012...

Ej jeg er SÅ lykkelig ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

M&N

Med billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2012

FruK

Håber den er der!!!

Anmeld

26. juni 2012

Isabella_mor

ja den er der da helt vildt

Tillykke 

Anmeld

26. juni 2012

FruK

Ja, ok... Nu så jegbilledet.  Der er vist ikke noget at tage fejl af! 

Anmeld

26. juni 2012

Muhmi

BabyWish2012 <3 skriver:

Med billede

Kæmpe tillykke!

Anmeld

26. juni 2012

1Wish

Wow en flot test  Tillykke med det 

Anmeld

26. juni 2012

Aprilmor11

BabyWish2012 <3 skriver:

Med billede

STORT tillykke. Ingen tvivl er der ikke Slet ikke. Endnu en gang tillykke med det nye liv i maven

Anmeld

26. juni 2012

Tona

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg tog en Clearblue ægløsning test idag som viste positiv, så kom manden med teste da han kom hjem, og der var 2 fede streger på testen! Fuck jeg græd! 7 måneder i total skuffelse efter min MA i december, hvor jeg blev gravid i første huk.

Nu må vi håbe 3. gang er lykkens gang og der kommer en baby ud af det denne her gang !

Kryds kryds! 

Jeg aner ikke hvor langt jeg er henne, men ca 5-6 uger   Og hvis jeg havde testet før, så havde jeg nok ku teste positiv på min gamle termins dato for den pige vi sq have haft Juni 2012...

Ej jeg er SÅ lykkelig ! 

Jeg har da sjældent set så positiv en test før. Kæmpe tillykke  

Anmeld

26. juni 2012

ekebiv

BabyWish2012 <3 skriver:

Kryds kryds! 

Ej jeg er SÅ lykkelig ! 

Stort tillykke. Jeg havde også termin her sidst i juni og havde også en MA i december så håber også snart det er min tur :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.