Hvad sker der lige for den slags forældre!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

E.J.mor.

I lørdags skulle vi på tur, og vi holder i et kryds,og jeg kigger over på en anden bil,og tænker hva er det,

"JEG SER EN MAX 3 ÅRIG BARN, SIDDER PÅ FORSÆDET,MED ÅBEN VINDUE,UDEN SELE OG HÆNGER UD AF VINDUET,OG FAREN SOM KØRER BILEN SIDDER BARE OG KIGGER DEN ANDEN VEJ,TOTAL LIGEGLAD"

jeg gloede og gloede og min vrede bygget sig bare OP

jeg råbte så meget af den bil,vores vindue stod åben,tror sgu ikke han hørte mig,eller også blev han flov, men min mand mistet da nok hørelsen et kort stykke tid  som jeg råbte

COME ON....altså hvorfor kan nogen forældre være så uansvarlige.

jeg fatter det ikke.

lidt brok herfra mig .......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

TeamRocket

Sikke en ansvarsfuld mand hva.. Min gamle veninde lod sin kæreste kører deres lille datter rundt i bil når han havde drukket og røget hash- og nå ja de havde ikke lige råd til autostol. Og så undre de sig over at blive meldt....! Nogle mennesker!

Anmeld

25. juni 2012

MortilCilas

E.J.mor. skriver:

I lørdags skulle vi på tur, og vi holder i et kryds,og jeg kigger over på en anden bil,og tænker hva er det,

"JEG SER EN MAX 3 ÅRIG BARN, SIDDER PÅ FORSÆDET,MED ÅBEN VINDUE,UDEN SELE OG HÆNGER UD AF VINDUET,OG FAREN SOM KØRER BILEN SIDDER BARE OG KIGGER DEN ANDEN VEJ,TOTAL LIGEGLAD"

jeg råbte så meget af den bil,vores vindue stod åben,tror sgu ikke han hørte mig,eller også blev han flov, men min mand mistet da nok hørelsen et kort stykke tid  som jeg råbte

jeg fatter det ikke.

Synes ikke at alle taget et ordenligt sikkerheds ansvar! Sådan noget kan gøre mig så gal, det er deres opgave at passe på deres små poder!

Anmeld

25. juni 2012

Laura.

E.J.mor. skriver:

jeg fatter det ikke.

Det er så dér hvor man trykker 112, oplyser nr. plade og lader politiet klarer resten ! Nøj hvor var jeg også blevet gal !!

Anmeld

25. juni 2012

E.J.mor.

Laura. skriver:

Det er så dér hvor man trykker 112, oplyser nr. plade og lader politiet klarer resten ! Nøj hvor var jeg også blevet gal !!

ja det skulle jeg have gjort

Anmeld

25. juni 2012

Kofoed.

Laura. skriver:

Måske ville jeg nøjes med 114, men ellers det samme.

Anmeld

25. juni 2012

Laura.

E.J.mor. skriver:

ja det skulle jeg have gjort

Det er bare typisk at man altid tænker over det bagefter.. men lige i øjeblikket, bliver man bare helt paf og man har travlt med at tænke alverdens grimme ting om faderen.. Man kan så have lov at håbe, at andre har observeret det og har meldt ham. Han fortjener ikke at slippe afsted med det..

Anmeld

25. juni 2012

Laura.

Kofoed. skriver:

Måske ville jeg nøjes med 114, men ellers det samme.

ja, en af delene ihvertfald..

Anmeld

25. juni 2012

Kofoed.

Laura. skriver:

ja, en af delene ihvertfald..

Anmeld

25. juni 2012

Solstrålebørn

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.