Er den okay??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Her ser i alle de test.. De er lidt utydelige, når der er så mange på et billed..

hvad siger I??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Rockertand

Jeg håber selvfølgelig, at du er gravid, men...jeg ville generelt være bekymret over udviklingen (eller mangel på samme) over så lang tid. HCG bør fordobles over ca. 2 døgn, og det synes jeg ikke, at dine teststreger indikerer (du skal jo "kun" over 25 mIU for at få en flot streg). Jeg har aldrig selv testet med Valmed, da jeg har læst ufattelig mange trælse beretninger om snydestreger på disse, så jeg vil også foreslå, at du følger udviklingen på en anden type tests.

Jeg krydser for, at den er god nok, og at du meget snart får nogle flotte utvetydige streger.

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har et undrende spørgsmål - har læst flere steder at det er "ligemeget" om den røde streg kommer efter 10 eller 30 min.. Da den røde streg "kun" reagerer hvis der er HCG i blodet - den er vel langsommere om at reagerer jo mindre HCG der er tilstede.. Eller hva??

Jeg har taget en test her til aften, men den røde streg kom først frem efter 15 min.. Det er den "officielle" testdag idag, så er lidt i tvivl..  

Har brug for lidt afklaring :-) 

Test med morgenurin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.