Er den okay??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et undrende spørgsmål - har læst flere steder at det er "ligemeget" om den røde streg kommer efter 10 eller 30 min.. Da den røde streg "kun" reagerer hvis der er HCG i blodet - den er vel langsommere om at reagerer jo mindre HCG der er tilstede.. Eller hva??

Jeg har taget en test her til aften, men den røde streg kom først frem efter 15 min.. Det er den "officielle" testdag idag, så er lidt i tvivl..  

Har brug for lidt afklaring :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg har et undrende spørgsmål - har læst flere steder at det er "ligemeget" om den røde streg kommer efter 10 eller 30 min.. Da den røde streg "kun" reagerer hvis der er HCG i blodet - den er vel langsommere om at reagerer jo mindre HCG der er tilstede.. Eller hva??

Jeg har taget en test her til aften, men den røde streg kom først frem efter 15 min.. Det er den "officielle" testdag idag, så er lidt i tvivl..  

Jeg vil mene den er negativ. I mine øjne skal stregen komme indenfor 5 min.

Sorry. 

Håber du er gravid :-)

Anmeld

25. juni 2012

Helloo

Hvilken mærke bruger du?

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har testet med ValMed, som reagerer fra (mener jeg) 24 mio/ml i blodet.. 

Men ja, tænkte nok at den ikke var "oprigtigt".. Har testet over de sidste 3-4 dage - tålmodighed er en dyd  Og der har den været tilstede på samme måde.. Men jeg skal nok ikke skrue forventninger op..

Tusind tak for dit svar 

Anmeld

25. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Mine har forbliver negative efter overskredet tid, og da jeg testede positiv på dagen blev den også først tydeligere efter tiden var gået, og nu er jeg i uge 9. Så håber den er der for dig.

Anmeld

25. juni 2012

nielsen80

Uhh vil helst ikke være den, som bringer dårlige nyt, men jeg har altså fået en rød streg efter udløbet tid, hvor jeg ikke var gravid. Det er noget med at overskudsfarven kan ligge sig i testregen.

Når det så er sagt, så er der også en masse herinde, som har oplevet det modsatte, altså en streg efter tid,men hvor de var gravide....For at det er sådan for dig.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Åhh, det lyder dejlig med en solstråle historie.. Jeg håber stadig, men ved squ ikke.. 

Anmeld

25. juni 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg har testet med ValMed, som reagerer fra (mener jeg) 24 mio/ml i blodet.. 

Men ja, tænkte nok at den ikke var "oprigtigt".. Har testet over de sidste 3-4 dage - tålmodighed er en dyd  Og der har den været tilstede på samme måde.. Men jeg skal nok ikke skrue forventninger op..

Tusind tak for dit svar 

Jeg har desværre også testet "positiv" med Valmed, meget endda uden af være gravid. De teste har det med at lave en streg når det går over tid. Synes du skal smutte på apoteket og købe nogle der de er super gode, og laver ikke falske streger. 

Håber det bedste 

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Skal jeg ikke lige opload et billed af de test??

Anmeld

25. juni 2012

Mother-love

Jeg vil sige både og. Da testen jo ikke gælder. Men min streg kom også først efter 15 min. Og testen fra dagen før var også positiv. Og jeg var gravid med min datter på nu 13 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.