At gå ind i bag i bussen mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

jydeinden

Frøken J. skriver:

Ja, der er enkelte undtagelser, men det er en sjældenhed. Undtagelser der bekræfter regelen :p

Edit: Altså mht det sidste. Mht det første har man åbnet op for at man MÅ gå ind foran, men det andet system er stadig meningen. Åbenbart synes folk det er MEGET svært at gå ind midt i bussen. Det forstår jeg ikke helt

det var især for de gamle mennesker om at gøre såvidt jeg har forstået, men mange af dem tager jo så ikke bussen mere ( hvilket jeg så GODT kan forstå)

men til det andet, tror det kommer an på hvilken bus man tager for der er en del her i området som endnu ikke har skærmene, eller også er de ikke tændt/dur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Frøken J.

jydeinden skriver:

det var især for de gamle mennesker om at gøre såvidt jeg har forstået, men mange af dem tager jo så ikke bussen mere ( hvilket jeg så GODT kan forstå)

men til det andet, tror det kommer an på hvilken bus man tager for der er en del her i området som endnu ikke har skærmene, eller også er de ikke tændt/dur

Jeg synes som regel det bliver sagt i håjttalerne i de busser, hvor der ikke er skærme, men jo, der er undtagelser. Tror det er et spørgsmål om de er for dovne til at fikse det

Anmeld

29. juni 2012

MissMaria

Nattøs skriver:

er vokset op i odense og her går man ind foran og har kort 

Er også opvokset i Odense..... Kan du så huske den gang, man først betalte når man skulle af, og det var muligt at få en skyldepose

Anmeld

29. juni 2012

Kamulla

er vokset op på amager/kbh, der går man ind forrest, køber billet i bussen, med mobil, bruger rejsekort eller klippekort.. der er tv system der viser hvor man er, hvad næste stop er mm, samt det nævnes via højtalerne

Anmeld

29. juni 2012

Maja_4000

I Roskilde er det som i Randers .. Dog informerer nogle chauffører undervejs - Men som regel forstår man ikke hvad de siger Hehe

Men ingen billetautomater i busserne , inden info og ind forrest i bussen - Med mindre man har barnevogn med

Anmeld

29. juni 2012

Nattøs

MissMaria skriver:

Er også opvokset i Odense..... Kan du så huske den gang, man først betalte når man skulle af, og det var muligt at få en skyldepose

Ej det kan jeg dog ikke:-) men kan huske poletter tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.