Hvor længe havde i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder.

Hvor længe havde i prøvet, før i gik i behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Som overskriften lyder.

Hvor længe havde i prøvet, før i gik i behandling?

Vi gik til lægen efter ca et halvt år.... Blev så undersøgt og sendt til gynækolog og skulle så have haft behandling (inseminering) i januar - altså 13 mdr efter p-pillestop, men endte med at blive gravide naturligt allerede 6 dage efter vi havde været hos gynækologen, så blev heldigvis ikke nødvendigt med behandling...

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Vi gik til lægen efter ca et halvt år.... Blev så undersøgt og sendt til gynækolog og skulle så have haft behandling (inseminering) i januar - altså 13 mdr efter p-pillestop, men endte med at blive gravide naturligt allerede 6 dage efter vi havde været hos gynækologen, så blev heldigvis ikke nødvendigt med behandling...

Vi har nemlig trukket den længe efterhånden, men må nok bare indse det ikke kan lade sig gøre naturligt, selvom det er hårdt

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Og hvor skønt det lykkedes uden hjælp

Anmeld

25. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Vi har nemlig trukket den længe efterhånden, men må nok bare indse det ikke kan lade sig gøre naturligt, selvom det er hårdt

Ja det er rigtig hårdt når det ikke vil lykkes, men synes da I skal gå en tur til lægen og tage en snak med ham/hende om det...

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det er rigtig hårdt når det ikke vil lykkes, men synes da I skal gå en tur til lægen og tage en snak med ham/hende om det...

Vi har prøvet i 2 år.

Jeg er blevet undersøgt (scanning af underlivet) og fejlede ingenting. Har også en regelmæssig cyklus og Ægløsning hver måned.

Så planen er hvis kæresten skal undersøges snart, så vi kan få noget klarhed.

Anmeld

25. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Vi har prøvet i 2 år.

Jeg er blevet undersøgt (scanning af underlivet) og fejlede ingenting. Har også en regelmæssig cyklus og Ægløsning hver måned.

Så planen er hvis kæresten skal undersøges snart, så vi kan få noget klarhed.

Hold da op, det er også længe

Ja, men som sagt så synes jeg I skal snakke med lægen, det må være på tide at få noget klarhed og se om der er noget galt.. Behøver der jo ikke at være, nogle er bare rigtig uheldige desværre og kan ikke selv, men der er jo heldigvis hjælp at hente

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hold da op, det er også længe

Ja, men som sagt så synes jeg I skal snakke med lægen, det må være på tide at få noget klarhed og se om der er noget galt.. Behøver der jo ikke at være, nogle er bare rigtig uheldige desværre og kan ikke selv, men der er jo heldigvis hjælp at hente

Lige præcis

Jeg prøver at tage det stille og roligt og ikke stresse min krop

Anmeld

25. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Lige præcis

Jeg prøver at tage det stille og roligt og ikke stresse min krop

Lyder fornuftigt

Håber I kan få noget hjælp og snart kan stå med en positiv test

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Lyder fornuftigt

Håber I kan få noget hjælp og snart kan stå med en positiv test

Taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.