Modermælk i næsen til snottet baby??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Koen.

Holbæktrunten skriver:

KKa

Det anbefales IKKE at komme mælk i næsen på de små! 

Kan se der er for og imod, men vi holder os vist bare til saltvandsdråber, tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Koen.

NNL skriver:

Her brugte vi også saltvandsdråber, og en næsesuger hvis han var helt stoppet og ikke kunne spise...

Nu er det mig der er mega forkølet med feber og hele l*****. Gad vide om jeg kan undgå at smitte Sigurd?

God bedring til jer alle.

Kram.

Tror os vi holder os til saltvandsdråberne, var bare mega nysgerrig om det passede

Tusind tak og god bedring til dig kan trøste dig med at jeg søndag havde feber og var rigtig skidt, men i dag er det bare forkølelse

Anmeld

25. juni 2012

Jibbe

Jeg gjorde det med Frej og det hjalp. Det lyder sært og er lidt grænseoverskridende. Det var min SP der anbefalede det.

Anmeld

25. juni 2012

Jibbe

Jeg gjorde det med Frej og det hjalp. Det lyder sært og er lidt grænseoverskridende. Det var min SP der anbefalede det.

Anmeld

25. juni 2012

Koen.

Jibbe skriver:

Dejligt det virkede jeg synes nemlig os det ville være mystisk at dryppe det i næsen, men med den store synes jeg bare ikke altid saltvand hjælper.. uh svært

Anmeld

25. juni 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
tanja. skriver:

Kan se der er nogen der siger for og imod, tror vi holder os til saltvandsdråber

Ja .. Det gør jeg ogs .. Synes det virker lidt mærkeligt at putte sin mælk i babys næse

Anmeld

25. juni 2012

Københavnermor

Jeg har hørt det skulle virker super, og så har jeg hørt at man kan putte det i babys øjne hvis baby har øjenbetændelse..

Anmeld

25. juni 2012

Tvebakken

Jeg havde engang en rigtig garvet shp, som sagde at det kunne hjælpe på alt. Næse,øjne osv.. Og ja,det gjorde det. Prøvede endda i mine egne øjne, og det svier ikke,ligesom medicinen til øjenbetændelse og er ikke spor ubehageligt.
Nu er der så gået nogle år, og har haft en meget snottet baby, var til lægen til tjek, da hun også hostede. Han snakkede om saltvand, og der spurgte jeg, og jeg kunne bruge modermælk - og ja, det var der ikke noget i vejen for. Så skadeligt skulle det altså ikke være.

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

MM ja Ikke MME så heller saltvanddråber.

Der er antistoffer i MM.

Anmeld

25. juni 2012

Maria Sun

Øv øv. Herhjemme har jeg rigtig ondt i halsen.Men værst er det for lillebror som bliver 8 uger på fredag. Han lyder som en gris som grynter, er stoppet i næsen, ting vejrtrækning samt nyser.Og til tider nærmest kløjs i amningen pga tilstoppet næse.Senere i dag skal vi til læge med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.