Modermælk i næsen til snottet baby??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.253 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Koen.

hej piger

Vi er alle løbet ind i en ordenlig omgang forkølelse herhjemme, for far,mor og Lærke er det ikke så slemt, men Liam på knap 6 uger er meget hårdt ramt

han har svært ved at sutte og hoster og sprutter i mælken..

ville så høre om det er en fisk jeg har fået bundet i ærmet, men har hørt man kan dryppe lidt modermælk i næsen på ham?? er det rigtig eller? og hvordan skal jeg få det derind

tanja der føler sig lidt dum ved at spørge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

4kløver

Synes jeg har hørt at det er brystmælk man kan gøre det med. Men er ikke sikker.

Anmeld

25. juni 2012

livhemdrup

tanja. skriver:

hej piger

Vi er alle løbet ind i en ordenlig omgang forkølelse herhjemme, for far,mor og Lærke er det ikke så slemt, men Liam på knap 6 uger er meget hårdt ramt

ville så høre om det er en fisk jeg har fået bundet i ærmet, men har hørt man kan dryppe lidt modermælk i næsen på ham?? er det rigtig eller? og hvordan skal jeg få det derind

Det kan man godt ja. Hvis det ik virker så køb små salt vands ampuller det virker som regel. 

Anmeld

25. juni 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
tanja. skriver:

hej piger

Min mor har lige fortalt mig det samme da min datter på 6 uger er forkølet .. Har ikk afprøvet det endnu

Anmeld

25. juni 2012

Holbæktrunten

tanja. skriver:

hej piger

Det anbefales IKKE at komme mælk i næsen på de små! 

Anmeld

25. juni 2012

NNL

Her brugte vi også saltvandsdråber, og en næsesuger hvis han var helt stoppet og ikke kunne spise...

Nu er det mig der er mega forkølet med feber og hele l*****. Gad vide om jeg kan undgå at smitte Sigurd?

God bedring til jer alle.

Kram.

Anmeld

25. juni 2012

Koen.

4kløver skriver:

DeDetSynes jeg har hørt at det er brystmælk man kan gøre det med. Men er ikke sikker.

Det var os det jeg tænkte på

Anmeld

25. juni 2012

Koen.

4kløver skriver:

DeDetSynes jeg har hørt at det er brystmælk man kan gøre det med. Men er ikke sikker.

Det var os det jeg tænkte på

Anmeld

25. juni 2012

Koen.

livhemdrup skriver:

Det kan man godt ja. Hvis det ik virker så køb små salt vands ampuller det virker som regel. 

Dem har vi hjemme da hende den store os er snottet

Anmeld

25. juni 2012

Koen.

MarleneOlsen skriver:

KKa

Min mor har lige fortalt mig det samme da min datter på 6 uger er forkølet .. Har ikk afprøvet det endnu

Kan se der er nogen der siger for og imod, tror vi holder os til saltvandsdråber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.