Min kæreste og jeg har været sammen i 1 år, og har en søn på 2 måneder.
Jeg synes at der er/har været mange problemer..
Et af problemerne er, at han lyver. Der er en pige, som han snakkede med MEGET som i rigtig meget. Han har forbudt mig at snakke med andre fyre, og derfor synes jeg også at det skulle gælde for ham. Men har så tjekket hans Tlf, og de snakker stadig og når jeg spørg ham , lyver han om det og benægter. Hvis jeg konfrontere ham med det, bliver han sur og får det hele vendt , sådan så alt bliver min skyld. Når han bliver sur, råber han, bliver agrasiv, smider mig ud (det er vores begges lejlighed) og truer med at kaste mine ting ud over altanen og kalder mig f.eks. luder, so osv. Det såre mig meget. Bliver meget ked af det. Han kan godt lide at drikke Øl, og JEG synes at han har et alkohols problem i og med han ikke bare drikker 1-2 men 5-6. Han drikker ikke hver dag, men JEG synes at det er alt for meget og især nu vi har en søn. Når han har drukket 5-6 øl, bliver han små-fuld og ubehagelig og sådan agrasiv på en måde. Jeg bliver bange for ham og frygter ham. Det bunder nok i at han før (efter en bytur) kom hjem kl. 5-6 om morgenen og blev meget gal på mig (havde intet gjort) og kastede med en kop så den smadrede og sparkede til vores dyre b&o tv 2 gange så det var ved at vælte.. Jeg stoler ikke på ham, ikke en meter. Selvom vores søn er 2 mdr. er det mig der gør ALT. Han får flaske, og kæresten har endnu ikke interesseret sig i at prøve, når jeg spørg ham om han vil skifte vores søn siger han "nu igen?!!!!" vores lille søn skal i vad i aften, men kæresten er for træt til at bade ham, eller bare være med. Han kan ikke tåle at få noget negativt a vide som jeg er utilfreds med. Og han lyver hvis jeg spørg om han skriver med hende pigen (ikke at de skriver om noget specielt men princippet i løgnen) jeg må ingenting og han må alt...
De her ting er sket meget, og jeg er bange for det skal ske når vores søn er her... Jeg har tit tænkt på at gå fra ham, MEN når han er sød og glad er han jo den bedste ?
Hvad ville du gøre?
Jeg er så ked af det igen nu, da jeg har set han lyver på hans Tlf... Hvis jeg nævner det for ham bliver han sur, og jeg vil ikke skændes, bliver bange for ham når han er sur...

Anmeld