Når ens barn kravler.. og står op i sengen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Mor til Mike

Baagøe skriver:

Jeg synes, det ville være dumt ikke at sænke den bare ned med den, så han ikke falder ud. Han er nok ligeglad med omhan ligger længere nede

Okay, det må vi prøve så! Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Frøken J.

Sandra + Mike skriver:

Altså den kan sættes på 2 trin, og er på det øverste, men det nederste er længere nede end vores egen seng, så synes ikke helt det er så rart han skal lægge helt dernede.. Okay betryggende! Er bare virkelig bekymret for at han pludselig læner sin overkrop for langt frem og laver en saltomortale ud over kanten :s

Hvad er vigtigst? At han ikke falder ud, eller at du ikke synes det er så fedt? NED i bunden med sengen, søde!

Derudover det med ledninger. Vi fjerner hende bare og siger "NEJ". Vi har skjult de ledninger vi kan, men vi kan ikke skjule alle, så her er det nej. En dag lærer hun det vel

Anmeld

24. juni 2012

Nettemor

Sandra + Mike skriver:

Okay, synes bare det er utroligt langt nede, men selvfølgelig tør jeg ikke tage chancen! troede bare kun det var Junior når den er så langt nede!

Vi prøver ihærdigt at distrahere ham med alt muligt andet.. Men i det mindste får vi motion af alt det renderi..

Nej altså med det samme han begyndet at sætte sig op osv så skal den bare sænkes! Jeg synes også det var træls i starten. Er ikke så høj så kan godt have svært ved at nå. Men lærte hurtigt bassen at han skulle sætte sig op om morgenen så jeg nemmere kunne løfte ham op

Ja men du kan nok lige så godt vænne dig til det Tror det er en stor del af livet som forældre

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Hvad er vigtigst? At han ikke falder ud, eller at du ikke synes det er så fedt? NED i bunden med sengen, søde!

Derudover det med ledninger. Vi fjerner hende bare og siger "NEJ". Vi har skjult de ledninger vi kan, men vi kan ikke skjule alle, så her er det nej. En dag lærer hun det vel

Haha ved det! Vi fik bare at vide da vi købte sengen at den nedeste del var til Junior.. men han kommer ned i bunden så!

Her er det også Nej, og prøver at tilbyde ham noget bedre, men for søren hvor elsker han de ledninger..

Anmeld

24. juni 2012

Frøken J.

Sandra + Mike skriver:

Haha ved det! Vi fik bare at vide da vi købte sengen at den nedeste del var til Junior.. men han kommer ned i bunden så!

Her er det også Nej, og prøver at tilbyde ham noget bedre, men for søren hvor elsker han de ledninger..

Ork nej Rose rejser sig også i sengen, og jeg kan få helt noia om hun kan kravle over, selvom den er helt i bund. Haha!

I KNOW! Jeg fatter det ikke. SÅ meget spændende legetøj, men så er det ledningerne.. BØRN!!!

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Nettemor skriver:

Nej altså med det samme han begyndet at sætte sig op osv så skal den bare sænkes! Jeg synes også det var træls i starten. Er ikke så høj så kan godt have svært ved at nå. Men lærte hurtigt bassen at han skulle sætte sig op om morgenen så jeg nemmere kunne løfte ham op

Ja men du kan nok lige så godt vænne dig til det Tror det er en stor del af livet som forældre

Ja det jo nemt nok at tage ham op når han allerede står og vil op.. Men godt med de samme svar for alle, så kan jeg roligt sænke den til det laveste

Haha jeps! Men det er nu skønt

Anmeld

24. juni 2012

Fenja09

Sandra + Mike skriver:

Gør vi også så, tak for svaret .

Vi har ledningsskjulere, men han tager dem af, og finder små steder i hjørnerne hvor de ikke er dækket og trækker dem ud.. 

Ja, vores datter er også ret pjattet med ledninger, men vi hiver dem bare ud og gemmer dem væk - dem hvor det er muligt. Synes faktisk ikke at vi har særlig mange ledninger der ligger fremme. De fleste er ikke i børnehøjde.

/Fenja

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Ork nej Rose rejser sig også i sengen, og jeg kan få helt noia om hun kan kravle over, selvom den er helt i bund. Haha!

I KNOW! Jeg fatter det ikke. SÅ meget spændende legetøj, men så er det ledningerne.. BØRN!!!

Hahahahaha Sengene burde have beskyttelse skjold på siderne .. Kan jeg godt forstå du har! Det ville også være forfærdeligt hvis det skulle ende med at hun kravlede over og slog sig 

Haha! Ja, vi bruger så mange penge herhjemme på legetøj til ham, og så er hundeskålene og ledninger bare nummer 1! PUHA,

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Fenja09 skriver:

Ja, vores datter er også ret pjattet med ledninger, men vi hiver dem bare ud og gemmer dem væk - dem hvor det er muligt. Synes faktisk ikke at vi har særlig mange ledninger der ligger fremme. De fleste er ikke i børnehøjde.

/Fenja

Heldigt! ville også ønske vores sad måske oppe i hjørnerne, men pga alt min mand elektronik er der bare ledninger og skjulere overalt 

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Sandra + Mike skriver:

Okay, det må vi prøve så! Mange tak 

Velbekomme. Held og lykke med renderiet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.