Når ens barn kravler.. og står op i sengen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Mor til Mike

Jep, freden er forbi, Mike er blevet 7 måneder <3 og begyndte at kravle for cirka 2 uger siden, og han skal bare have fat i ALLE ledninger! Selvom vi prøver at skjule dem, finder han dem, eller får dem frem på en eller anden måde. Vi render efter ham i nonstop.. Nogen gode råd til hvordan vi holder ham fra ledningerne? 

Og han er begyndt at rejse sig op i sin tremmeseng når han vågner og jeg er så bange for at han falder ud over kanten.. What to do? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Pige2009

Sandra + Mike skriver:

Jep, freden er forbi, Mike er blevet 7 måneder <3 og begyndte at kravle for cirka 2 uger siden, og han skal bare have fat i ALLE ledninger! Selvom vi prøver at skjule dem, finder han dem, eller får dem frem på en eller anden måde. Vi render efter ham i nonstop.. Nogen gode råd til hvordan vi holder ham fra ledningerne? 

Og han er begyndt at rejse sig op i sin tremmeseng når han vågner og jeg er så bange for at han falder ud over kanten.. What to do? 

Hvis sengen ellers er sikkerhedsgodkendt, skal han ikke kunne falde ud Er bunden hævet, siden du er bange for at han falder ud

Anmeld

24. juni 2012

Nettemor

Mht tremmesengen. Så sænker du den ned på det laveste den kan komme. Så skulle han helst ikke kunne falde ud

Mht ledninger så tror jeg ikke der er en nem løsning. Sig nej når han tager det og prøv at få ham optaget af noget andet legetøj

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

Har ikke noget godt trick til ledningerne .. Dem kæmper vi stadig med

Men hvis I ikke allerede har sænket bunden i tremmesengen , så er det vidst på tide

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Baagøe skriver:

Hvis sengen ellers er sikkerhedsgodkendt, skal han ikke kunne falde ud Er bunden hævet, siden du er bange for at han falder ud

Altså den kan sættes på 2 trin, og er på det øverste, men det nederste er længere nede end vores egen seng, så synes ikke helt det er så rart han skal lægge helt dernede.. Okay betryggende! Er bare virkelig bekymret for at han pludselig læner sin overkrop for langt frem og laver en saltomortale ud over kanten :s

Anmeld

24. juni 2012

Fenja09

Vores datter står også op i sengen, men hun kan ikke falde ud fordi den er sænket. Så hvis jeres ikke er det, skal i nok gøre det.

Mht ledninger så kan i købe ledningeskjuler og sætte dem fast på væggen.

/Fenja

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Nettemor skriver:

Mht tremmesengen. Så sænker du den ned på det laveste den kan komme. Så skulle han helst ikke kunne falde ud

Mht ledninger så tror jeg ikke der er en nem løsning. Sig nej når han tager det og prøv at få ham optaget af noget andet legetøj

Okay, synes bare det er utroligt langt nede, men selvfølgelig tør jeg ikke tage chancen! troede bare kun det var Junior når den er så langt nede!

Vi prøver ihærdigt at distrahere ham med alt muligt andet.. Men i det mindste får vi motion af alt det renderi..

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Maja_4000 skriver:

Har ikke noget godt trick til ledningerne .. Dem kæmper vi stadig med

Men hvis I ikke allerede har sænket bunden i tremmesengen , så er det vidst på tide

Puha,, det noget træls noget de ledninger !

Ja, det må det vidst være ! 

Anmeld

24. juni 2012

Mor til Mike

Fenja09 skriver:

Vores datter står også op i sengen, men hun kan ikke falde ud fordi den er sænket. Så hvis jeres ikke er det, skal i nok gøre det.

Mht ledninger så kan i købe ledningeskjuler og sætte dem fast på væggen.

/Fenja

Gør vi også så, tak for svaret .

Vi har ledningsskjulere, men han tager dem af, og finder små steder i hjørnerne hvor de ikke er dækket og trækker dem ud.. 

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Sandra + Mike skriver:

Altså den kan sættes på 2 trin, og er på det øverste, men det nederste er længere nede end vores egen seng, så synes ikke helt det er så rart han skal lægge helt dernede.. Okay betryggende! Er bare virkelig bekymret for at han pludselig læner sin overkrop for langt frem og laver en saltomortale ud over kanten :s

Jeg synes, det ville være dumt ikke at sænke den bare ned med den, så han ikke falder ud. Han er nok ligeglad med omhan ligger længere nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.