Ferie hos bedsteforældrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Zelinasmor

MorDk skriver:

Det tror jeg bestemt også men jeg tror også man kan sende sine børn ud på "ferie" i en for tidlig alder...

Jeg tror det kommer an på hvad ens børn er vandt til. Når jeg har gæster eller er ude hos andre er JEG ikke interessant. Det er de. Og når hun endelig har været passet er hun altid kommet glad hjem uden nogen form for problemer. Men jeg kan jo komme og hente hende hvis der bliver noget. Det vil godt nok tage 3½ time før jeg er der, men det skal hun nu nok kunne klare tænker jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Carl-Emil's mor

xoxotasha skriver:

Tusind tak  Det er jeg super glad for at du skriver! Nu tør jeg godt kaste mig ud i det. Og så må folk altså sige hvad de vil.

ingen årsag

Jeg har selv mødt MEGET negativt omkring at jeg er ung, enlig mor studerende og at vi som nævnt 1 gang pr mdr sover hos mormor og min søn så sover inde hos hende, men han kender hende jo og han synes det er fest

Jeg synes det er SYND for de børn der KUN kan sove hjemme i mors og fars seng, jeg synes det er SYND at børn ikke kan blive puttet af andre end mor og far og jeg er 100% sikker på at det er direkte usundt at leve efter en firkant om hvordan tingene skal ske

Hun holder en fest uden dig med et par overnatninger, du er ikke længere væk end at du kan komme til hende hvis det er, og du har lige lidt totalt alene voksen tid til at få batterierne 100% ladet op og jo det har vi alle sammen behov for engang imellem - lidt oftere os der er enlige fordi vi ikke har en sparingspartner i hverdagen

rigtig god mini-ferie til jer begge

Anmeld

24. juni 2012

Zelinasmor

Månsson skriver:

Uh jeg syntes det er utrolig tangtid når de ikke er større.. 1 overnatning syntes jeg er rigtig fint.. Ku de ikke komme på ferie ved jer??