xoxotasha skriver:
Hejsa 
Min datter på 7 måneder, skal selvfølgelig se sine bedsteforældre ind imellem. Problemet er bare at de bor i Århus og hun bor her hos mig i Esbjerg. Så vi har sjældent mulighed for bare liiige at tage en tur forbi.
Hendes bedstemor har så i dag spurgt om hun ikke må få min datter på besøg i nogle dage (3-4 dage) her i sommerferien.
Hun har før haft hende nogle timer og med overnatning en enkelt gang. Og det er gået så godt.
Min datter er vandt til andre mennesker og har været det fra starten. Hun er stort set altid glad og med på hvad hun skal.
Jeg ved bare ikke om jeg synes det er for tidligt at være på mini ferie så "længe" når hun ikke er ældre.
Hvad siger i? 
Nu kender jeg ikke dit barn men kan fortælle hvordan sagerne er herhjemme..
Mine unger er 3 og 4 år.
De har altid været vant til mange mennersker, at komme med ud til venner, fester osv.
Trods al den omgang med mange mennesker, megen opmærksomhed og deslige så er de stadig ikke klar til at overnatte ude mere en højst 2 nætter.. Den ældste kan lige ta 3 men så ikke mere..
Jeg ville ikke gøre det i den alder og det jeg også tænker på er - hvis hun giver udtryk for (da hun ikke kan snakke) at hun mangler hendes faste og trygge rammer kan bedsteforældrene så læse hende - og du bor ikke tæt på så du kan heller ikke bare lige komme og hente hende..
Jeg synes hun er for lille til så mange overnatninger men 1 overnatning ville jeg ikke se nogen problemer i..
Anmeld