Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Jeg Hedder FruHolst og spiller det nogen vil spille med mig Men kan godt lide snakes and leaders.Ja og så gennem banker jeg HeidiØ og Muhmi i Uno Vil gerne spile noget nu hvis nogen gider?
Jeg Hedder FruHolst og spiller det nogen vil spille med mig Men kan godt lide snakes and leaders.Ja og så gennem banker jeg HeidiØ og Muhmi i Uno Vil gerne spile noget nu hvis nogen gider?
Sikke noget FIS at fyre af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Sikke noget FIS at fyre af
Tauf skriver: Hehe Men det var sandt:-):-)
Hehe Men det var sandt:-):-)
Duuu, skal du have bank i Yatzy igen eller hvad? hehehe
Dinsen skriver: jeg hedder Dinsen spiller også lidt af hvert, og har ansøgt om venskab til de fleste af jer... Ku være hyggelig at fordrive tiden på den måde sammen med jer
jeg hedder Dinsen spiller også lidt af hvert, og har ansøgt om venskab til de fleste af jer... Ku være hyggelig at fordrive tiden på den måde sammen med jer
Jaaah, det er altid hyggeliegere at spille med nogle man kender synes jeg
Muhmi skriver: Duuu, skal du have bank i Yatzy igen eller hvad? hehehe
Tauf skriver: Nej det må være HeidiØ s tur til at få bank der:-)
Nej det må være HeidiØ s tur til at få bank der:-)
Haha! .. imorgen er jeg klar
HeidiØ skriver: Haha! .. imorgen er jeg klar
Tauf skriver: Også mig
Også mig
Hihi, så må jeg jo bare ØVE mig i Unos indtil i morgen
Var egentlig sjovt, begyndte jo først i går med det og der havde jeg bare mega meget begynderheld, tænker lidt det er det samme med dig Tauf
Muhmi skriver: Hihi, så må jeg jo bare ØVE mig i Unos indtil i morgen Var egentlig sjovt, begyndte jo først i går med det og der havde jeg bare mega meget begynderheld, tænker lidt det er det samme med dig Tauf
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128