Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja jeg er der også.. Jeg hedder Netze Jeg har holdt en laaaang pause derinde men er begyndt lidt igen. Har spillet meget forskelligt
rikkeregnbue skriver: Jeg hedder fransksutsko og jeg har intet yndlingsspil.. Jeg spiller det jeg lige føler for
Jeg hedder fransksutsko og jeg har intet yndlingsspil.. Jeg spiller det jeg lige føler for
sejt navn
Nettemor skriver: sejt navn
Haha, jep!
Spiller en gang i mellem der inde, men ikke så tit mere.
Jeg er dog mest til single player spillene som Diamond Mine 2 (hedder det vist ?)
Muhmi skriver: Hvor mange af jer er derinde og hvilket spil er jeres yndlings? Ville da være sjovt at spille imod jer Jeg hedder SerSan derinde og mine yndlingsspil er: Yatzy og Bingospinner
Hvor mange af jer er derinde og hvilket spil er jeres yndlings?
Ville da være sjovt at spille imod jer
Jeg hedder SerSan derinde og mine yndlingsspil er: Yatzy og Bingospinner
jeg hedder malenekjeldsen og jeg spiller uno, ludo og sketchmaster :-) er næsten lige begyndt derinde igen, så er da frisk på at spille en masse andet.
Hedder Damze, det er godt nok langtid siden jeg har brugt det
Men plejede og spille sketchmaster, ludo og yatzy
Uha jeg spiller derinde MEGET. Jeg går sygemeldt og så er det et dejligt tidsfordriv
Hedder Lindaaa og spiller lidt af hvert. (Der er gået lidt sport i at samle de der medaljer)
Jeg betaler 79kr om mdr for at være VIP.
Nettemor skriver: Ja jeg er der også.. Jeg hedder Netze Jeg har holdt en laaaang pause derinde men er begyndt lidt igen. Har spillet meget forskelligt
Har ansøgt om venskab derinde
Estupendo her! eeeeeelsker bingo spinner 2 .. og balloon buster Til tider ludo og uno
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128