Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Hvor er hun da en lille lækkerbisken
Hvor er hun da en lille lækkerbisken
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Nårh hvor er hun bare skøn
Nårh hvor er hun bare skøn
ihhh takk
Kruse90 skriver: Hej piger.Nu har jeg lige en ledig stund til en opdate og billedespam af Filucca.Det går bare så godt herhjemme, Filucca er så nem og stortrives. I fredags var SP her, Filucca er nu 57 cm og vejer 4480g. Syntes det går så stærkt. Vi er så småt begyndt med tøj i str. 62. Hvor bliver tiden lige af, på onsdag bliver hun 8 uger. Det er slet ikke til at forstå.Men her er lige lidt billeder<3 Kram
Hej piger.Nu har jeg lige en ledig stund til en opdate og billedespam af Filucca.Det går bare så godt herhjemme, Filucca er så nem og stortrives. I fredags var SP her, Filucca er nu 57 cm og vejer 4480g. Syntes det går så stærkt. Vi er så småt begyndt med tøj i str. 62. Hvor bliver tiden lige af, på onsdag bliver hun 8 uger. Det er slet ikke til at forstå.Men her er lige lidt billeder<3
Kram
ihhh... hvor er hun bare dejlig
STORT TILLYKKE MED HENDE -- hvor er det bare dejligt for jer :O)) hvor er hun bare skøn. hvor er jeg glad på jeres vegne:O))
Hvor er hun bare skøn og nuttet
Grinede lidt af billede 3 og 4 - elsker hendes udtryk
AnneH skriver: ihhh... hvor er hun bare dejlig
ihh tak søde
Wimmie skriver: Hvor er hun bare skøn og nuttet Grinede lidt af billede 3 og 4 - elsker hendes udtryk
hihi takHun ser meget overrasken udDet må være lidt spændende
Loa skriver: Mums hvor er hun altså bare lækker
Mums hvor er hun altså bare lækker
åårh tark
Hvor ser hun bare skøn ud. Er vild med strithåret og udtrykket på det billede hvor hun sidder på dine fødder. Priceless
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128