Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
frk-stoltze skriver: Så smuk hun er og sikke noget dejligt hår
Så smuk hun er og sikke noget dejligt hår
ja jeg er også helt vildt med detEn charme at det bare skal stå lige op i luften hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: ja jeg er også helt vildt med detEn charme at det bare skal stå lige op i luften hehe
Ja det er så skønt
Nøjs hvor er hun altså bare en lækker lille en Og det hår altså
Kruse90 skriver: ja hun er så meget lækkert hår, som absolut skal stå lige op i luften
ja hun er så meget lækkert hår, som absolut skal stå lige op i luften
det er noget af det bedste ved det!!!
Kruse90 skriver: Hej piger.Nu har jeg lige en ledig stund til en opdate og billedespam af Filucca.Det går bare så godt herhjemme, Filucca er så nem og stortrives. I fredags var SP her, Filucca er nu 57 cm og vejer 4480g. Syntes det går så stærkt. Vi er så småt begyndt med tøj i str. 62. Hvor bliver tiden lige af, på onsdag bliver hun 8 uger. Det er slet ikke til at forstå.Men her er lige lidt billeder<3 Kram
Hej piger.Nu har jeg lige en ledig stund til en opdate og billedespam af Filucca.Det går bare så godt herhjemme, Filucca er så nem og stortrives. I fredags var SP her, Filucca er nu 57 cm og vejer 4480g. Syntes det går så stærkt. Vi er så småt begyndt med tøj i str. 62. Hvor bliver tiden lige af, på onsdag bliver hun 8 uger. Det er slet ikke til at forstå.Men her er lige lidt billeder<3
Kram
Hvor er hun kær
Tusind tak allesammen
Ihh hvor er hun bare skøn Elsker alt det hår!!! Hun er da blevet god til at holde hovedet nu...
NNL skriver: Ihh hvor er hun bare skøn Elsker alt det hår!!! Hun er da blevet god til at holde hovedet nu...
hehe tak søødeJa der går da frem af Hun bliver bare stiktosset.Der er ikke hver gang vi ligger hende på maven at hun gider desværre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128