Pletter, pletter, pletter - igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Nea85

Hej igen!

For noget tid siden oprettede jeg denne debat: https://www.baby.dk/debat/176753pi1/gode-raad/plett er-pletter-pletter.aspx#GoToMessage

Jeg har nu et spørgsmål.. Hvis pletterne ikke går af i vask - smider I så tøjet ud?
Jeg har det ikke så godt med at sende hende af sted med pletter på tøjet, men min mor siger, at "det gør de andre forældre sikkert også". Men gør I det?

Det bliver jo dyrt i længden med alt det nye tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det plettede tøj bruger vi herhjemme. Jeg har det ikke godt med at sende mine unger afsted i plettet tøj. 

Anmeld

24. juni 2012

ledermus

har smidt et par enkelte bodyer ud fordi pletterne ikke ville gå af men ellers bruger han det mest herhjemme det tøj der er kommet pletter på men ja det er rigtigt øv at der er nogle pletter man ikke kan få af 

Anmeld

24. juni 2012

Nea85

Aisha skriver:

Det plettede tøj bruger vi herhjemme. Jeg har det ikke godt med at sende mine unger afsted i plettet tøj. 

Jeg har det på præcis samme måde som dig, jeg bryder mig bestemt ikke om at sende hende af sted med pletter på tøjet - vil heller ikke engang sende det med som skiftetøj
God idé med at bruge det derhjemme!

Anmeld

24. juni 2012

Nea85

ledermus skriver:

har smidt et par enkelte bodyer ud fordi pletterne ikke ville gå af men ellers bruger han det mest herhjemme det tøj der er kommet pletter på men ja det er rigtigt øv at der er nogle pletter man ikke kan få af 

Det er simpelthen SÅ irriterende, når de ikke går af. Nu har jeg lidt tid prøvet med opvaskemiddel, men desværre der der stadig nogle genstridige nogle imellem, som ikke går af..
God idé med at give det på derhjemme, der er der ikke nogen der siger noget til det

Anmeld

24. juni 2012

ledermus

Nea85 skriver:

Det er simpelthen SÅ irriterende, når de ikke går af. Nu har jeg lidt tid prøvet med opvaskemiddel, men desværre der der stadig nogle genstridige nogle imellem, som ikke går af..
God idé med at give det på derhjemme, der er der ikke nogen der siger noget til det

jeg bruger vanish, den der man sprøjter på tøjet den tager meget men ikke alt desværre

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

Hvis det bare er en billig body eller noget andet vi har meget af så ryger det ud .. Ellers får hun det på herhjemme

Anmeld

24. juni 2012

Janni.

Her bruger vi det plettede tøj herhjemme, og hvis vi skal nogen steder hvor der er mindre pænt (har nogen familiemedlemmer som ikke er kendt for at rydde op/gøre rent).

Anmeld

24. juni 2012

Clisolka

Jeg bruger det plettede tøj herhjemme - jeg vil ikke sende hende afsted med pletter  Man kan jo blive ved med at købe tøj til dem, hvis tøjet skal smides ud 

Anmeld

25. juni 2012

Brams

Hej igen!

For noget tid siden oprettede jeg denne debat: https://www.baby.dk/debat/176753pi1/gode-raad/plett er-pletter-pletter.aspx#GoToMessage

Jeg har nu et spørgsmål.. Hvis pletterne ikke går af i vask - smider I så tøjet ud?
Jeg har det ikke så godt med at sende hende af sted med pletter på tøjet, men min mor siger, at "det gør de andre forældre sikkert også". Men gør I det?

Det bliver jo dyrt i længden med alt det nye tøj

Hvis der kommer pletter på Lærkes tøj som jeg bare ikke kan få af, så ryger tøjet ud. Men er efterhånden ret effektiv til at fjerne pletter

Jeg ville aldrig selv gå med tøj der var pletter på, så hvorfor skulle min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.