Af med sutten hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

LR85

Jeg ville begynde a fjerne den om dagen, så han ikke kan se den. Men jeg ville bestemt også give den når han er ked af det, der er meget ulvetime eller lign. 

Vi tager først sutten helt væk når han er omkring 3. De har brug for og godt a den tryghed og ro en sut kan give. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Altså jeg ville da klart begynde at sutten hører hjemme i sengen. Og næsten kun der. I vores hjem er der undtagelser hvis man er syg eller slår sig voldsomt.. Men ellers ikke. Jeg synes det er for tidligt at tage den helt fra ham.. Men det er jo noget du selv bestemmer. Jeg ville bare ikke gøre det.. Men hvis du vænner ham til at han kun har den når han skal sove så vil den heller ikke fylde så meget i jeres hverdag

Det er det samme hos os
Caroline bruger den næsten kun når hun sover (:

Anmeld

24. juni 2012

dollygirl

Tak for svare piger jeg synes i dag som var første dag . Er gået rigtig fint uden sutten
Han har fået den da han sov til middag og da vi puttede ham i seng . Han var meget glad og sagde mange ord så det var rigtig godt . Der har vært et par gange hvor han kom i tanke om sutten men så fik vi hans tanker væk så gik det fit

Anmeld

24. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sutten får man når man har slået sig, og når man sover.

Jeg ville starte med om morgenen når han står op "Må mor få sutten" og så fortælle at nu skal den sove, for den har jo ikke sovet hele natten.  Og så ligge den på en hylde hvor han/hun (har glemt hvilket køn) kan se den, men ikke nå den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.