Jeg vil lige starte med at sige, at jeg ikke har stået i din situation, men vil alligevel lige komme med mine tanker, så må du tage dem til dig eller lade være

Jeg tænker lidt ud fra dit oplæg, at du har taget beslutningen, men du er i tvivl om, om du har kæmpet nok for kernefamilien.
Det er noget hø, at han har misbrugt din tillid, for den er svær at genfinde! Men med den rette hjælp kan den genfindes! Men l skal begge være indstillet på det! Og han skal være som en åben bog, så du kan få ro i maven, hvis det på nogen måde skal kunne lade sig gøre! Og så tror jeg, at l skal have noget prof hjælp!
Og måske skal l starte med bare at være kærester, der bor hver for sig...
Men vigtigst af alt, så tror jeg du skal mærke godt efter nede i maven, hvad har DU lyst til? Er drømmen om en kernefamilie sammen med ham, fordi du ikke kan leve uden ham, elsker ham og vil have det til at fungere. Eller er det mere fordi du ikke orker andres spørgsmål til hvor faren til jeres barn er, at du skal være alenemor og hvad andre tænker?
Hvis det er det sidste, så er det ikke værd at kæmpe for! Er det det første, synes jeg du skal give det en chance, så du kan sige bagefter, at du gjorde hvad du kunne!
Mavefornemmelsen tager ALDRIG fejl! Du skal bare lytte godt efter hvad den siger!
Stort

herfra jeg håber det løser sig, så du bliver rigtig glad igen, for det fortjener du og det fortjener dit barn