Hmm... "pottestatus" herfra er nu, at der er indkøbt 'børnbræt' til toilettet, og knægten vil skam gerne sidde på det - hanbestemmer selv om han vil på potten eller på toilettet. Men han tisser eller pøller bare stadig aldrig, når han sidder der. 
I det super gode vejr i sidste uge tog vi så bleen af ham for at se hvad der skete. Han løb stolt rundt og sagde at han var en stor dreng uden ble på. Men han lavede stadig ikke noget på potten/toilettet, når vi tog ham med derud, han sagde ikke selv til, når han skulle tisse, og når han så tissede i bukserne, så var han bare ligeglad og løb rundt med våde bukser, indtil vi under protester slæbte ham ind for at få rene bukser på.
Efter 3 dage med tis og lort i bukserne eller løbende nedADD benene når han løb rundt med bar numse, og slet ingen gevinst i potten, så han vi nu givet ham ble på igen.
Tjaa. Måske er han bare overhovedet ikke klar
Men skal vi så bare droppe alle forsøg på at tage bleen af, før han begynder at lave noget på potten?? Hvad synes I?
Jeg har lige fået at vide, at han skal starte i børnehave 1. Okt, og jeg ville rigtig gerne at han kom af med bleen inden da - men jeg vil joheller ikke presse ham, hvis han ikke er klar - suk 
Anmeld