Jule-hjerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Rosengreen skriver:

Uhh jeg kom også i mega julestemning i dag! 

Min datters første jul blev hun født  Hun nåede da lige halvanden time af juleaften 

Året efter stod den jo så på fødselsdag om formiddagen og jul med min side af familie om aftenen. Dog var der først gaver om aftenen, for at det ikke ville blive for meget med gaver hele dagen 

Tænk i morgen er hun 2 1/2!!  

-måske derfor Ramajang holder juleprogram -præcis et halvt år til juleaften 

Heheh ja tiden flyver helt vildt hurtigt når man har med de små str at gøre men lyder til I valgte en god løsning sidste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Rosengreen skriver:

Uhh jeg kom også i mega julestemning i dag! 

Min datters første jul blev hun født  Hun nåede da lige halvanden time af juleaften 

Året efter stod den jo så på fødselsdag om formiddagen og jul med min side af familie om aftenen. Dog var der først gaver om aftenen, for at det ikke ville blive for meget med gaver hele dagen 

Tænk i morgen er hun 2 1/2!!  

-måske derfor Ramajang holder juleprogram -præcis et halvt år til juleaften 

Heheh ja tiden flyver helt vildt hurtigt når man har med de små str at gøre men lyder til I valgte en god løsning sidste år

Anmeld

23. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

Det lyder da også helt fantastisk og lige som en juleaften skal være vi skal også sobe hos mormor i år da jeg som jer ikke vil vække ham om aftenen iiiih nu glæder jeg mig jo endnu mere

Det er også bare så hyggeligt.....
Vi får det dobbelt hyggeligt i år.. Vi skal nemlig have en lille bebs på en mdr med til jul hihi.. Vi ved dog ikke hvor vi skal holde jul endnu.. Selvom det jo nok bliver hos mormor.. Og hvis det bliver det. Så får den store lov at sove hos mormor igen.. Han elsker at være der.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.