Jule-hjerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg ved godt det er højsommer - men helt ærligt jeh gæder mig simpelthen så sindsyg meget til jul så må jeg ikke få nogle fifs fra jeres første jul med jeres barn til hvad I lavede? mit barn bliver 1 år kort efter jul så gode råd modtages

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

AnneBJ

Vores søn var 8-9 mdr så vi lavede ikke rigtig noget... 

Men Ramasjang holder "jul i juni" imorgen - altså julerelaterede klip og programmer hele dagen imorgen

Anmeld

23. juni 2012

Aabye

Min dreng var ikke særlig gammel da vi holdte hans første jul.. Han var 8 mdr.. Men vi gjorde som vi plejede.. Hyggede godt med familien.. Vi åbnede dog gaver FØR maden selvom vi plejer at gøre det efter maden.. Så marcus fik halvdelen af hans gaver (der var monster mange gaver.. Han er nemlig familiens første barnebarn og oldebarn - så der blev han lige forkælet lidt.. ) før maden og den sidste halvdel efter hvor vi andre hyggede os med at åbne vores egne gaver.. 

Marcus var på det tidspunkt begyndt at smage på vores mad, så han fik både and, flæskesteg brune og hvide kartofler og sovs.. Og han hyggede sig..

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Vores søn var 8-9 mdr så vi lavede ikke rigtig noget... 

Men Ramasjang holder "jul i juni" imorgen - altså julerelaterede klip og programmer hele dagen imorgen

Tak for dit svar pudsigt de holder det imorgen for jeg ser aldrig dr kanaler men måske man skulle lure lidt imorgen

Anmeld

23. juni 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Tak for dit svar pudsigt de holder det imorgen for jeg ser aldrig dr kanaler men måske man skulle lure lidt imorgen

Nok fordi der er et halvt år til juleaften imorgen

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Min dreng var ikke særlig gammel da vi holdte hans første jul.. Han var 8 mdr.. Men vi gjorde som vi plejede.. Hyggede godt med familien.. Vi åbnede dog gaver FØR maden selvom vi plejer at gøre det efter maden.. Så marcus fik halvdelen af hans gaver (der var monster mange gaver.. Han er nemlig familiens første barnebarn og oldebarn - så der blev han lige forkælet lidt.. ) før maden og den sidste halvdel efter hvor vi andre hyggede os med at åbne vores egne gaver.. 

Marcus var på det tidspunkt begyndt at smage på vores mad, så han fik både and, flæskesteg brune og hvide kartofler og sovs.. Og han hyggede sig..

Åååååh det lyder skønt og er det samme her - mit barn er første barnebarn og oldebarn så der er rigelig med forkælelse rigtig god ide vedr gaver tak

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Nok fordi der er et halvt år til juleaften imorgen

Gud ja :s det har du da helt ret i *pinligt*

Anmeld

23. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

Åååååh det lyder skønt og er det samme her - mit barn er første barnebarn og oldebarn så der er rigelig med forkælelse rigtig god ide vedr gaver tak

Vi havde det i hvert fald hyggeligt.. Og knægten nød at lege med papiret.. Hihi.. Jule aften havde vi så ikke noget som helst sove ritual som vi plejede.. Vi lod ham hygge sig, og han opgav at holde sig vågen omkring kl 21.. Vi lod ham så sove hos mormor, for det var der vi holdte jul, så vækkede vi ham nemlig ikke bare fordi at vi skulle hjem.. Og mormor og morfar hyggede med ham den 25 om morgenen.. Det skal så lige siges at vi kun bor 5 minutters gang fra dem, og at han var vant til at sove der da de praktisk talt passede ham i 2 mdr da jeg blev indlagt.. :s Så derfor havde jeg ingen skrupler med at lade ham sove der

Anmeld

23. juni 2012

Rosengreen

Uhh jeg kom også i mega julestemning i dag! 

Min datters første jul blev hun født  Hun nåede da lige halvanden time af juleaften 

Året efter stod den jo så på fødselsdag om formiddagen og jul med min side af familie om aftenen. Dog var der først gaver om aftenen, for at det ikke ville blive for meget med gaver hele dagen 

Tænk i morgen er hun 2 1/2!!  

-måske derfor Ramasjang holder juleprogram -præcis et halvt år til juleaften 

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Vi havde det i hvert fald hyggeligt.. Og knægten nød at lege med papiret.. Hihi.. Jule aften havde vi så ikke noget som helst sove ritual som vi plejede.. Vi lod ham hygge sig, og han opgav at holde sig vågen omkring kl 21.. Vi lod ham så sove hos mormor, for det var der vi holdte jul, så vækkede vi ham nemlig ikke bare fordi at vi skulle hjem.. Og mormor og morfar hyggede med ham den 25 om morgenen.. Det skal så lige siges at vi kun bor 5 minutters gang fra dem, og at han var vant til at sove der da de praktisk talt passede ham i 2 mdr da jeg blev indlagt.. :s Så derfor havde jeg ingen skrupler med at lade ham sove der

Det lyder da også helt fantastisk og lige som en juleaften skal være vi skal også sobe hos mormor i år da jeg som jer ikke vil vække ham om aftenen iiiih nu glæder jeg mig jo endnu mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.