permanent make up, kender du til det ? se billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Muffin_girl

Ej stakkels dig.. Syntes sku du skal klage.. Det er jo bare en streg.. Helt tynd.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Mor1012

AalborgPigen skriver:

Ej stakkels dig.. Syntes sku du skal klage.. Det er jo bare en streg.. Helt tynd.. 

ja nemlig.... men hun må jo gøre det om . om 14 dage når de skulle tegnes op igen og rettes til

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

Emilie2010 skriver:

ja nemlig.... men hun må jo gøre det om . om 14 dage når de skulle tegnes op igen og rettes til

Ja for pokker !! Ej hvor skrækkeligt..

Anmeld

23. juni 2012

VNB

hvor er det bare synd for dig kan godt forstå du er træt af det... 

Jeg tænker lidt om det måske ikke er bedre at gå et helt andet sted hen og få dem rettet til? Jeg ville personligt ikke stole på at det samme sted kunne lave det ordentlig når de allerede har skuffet dig en gang... 

ved godt det så bliver hunde dyrt  men måske er det bedste løsning hvis du skal blive rigtig glad for det? 

Anmeld

23. juni 2012

Mumto3

Hvorfor kan du ikke få pengene igen? Du har jo IKKE fået det du betalte for! Når man kan få pengene retur for en dårlig omgang massage, så kan jeg slet ikke forstå at du ikke ka få penge retur for det der. Men du har selvfølgelig ikke fået den fulde behandling endnu, men jeg ville klart gå derned på fredag og tage billeder med, g snakke med hende.

Anmeld

23. juni 2012

Mother-love

Jeg kender ikke så meget til permenemt makeup. Men kender meget til tatoveringer.
Grunden til at de virker meget lysere er fordi såret er faldet af. G farven bliver meget blank lige i starten. Og så bliver den mat.
Synes du skal gå hen og få den næste behandling og så lige høre ad om det er meningen at det skal være sådan?
Og havde du meget tynde øjenbryn da du gik derned og fik det lavet? Hvis ja så tror jeg det er derfor du har fået dem sådan. Hcis i ikke har snakket videre om hvordan de skulle se ud.

Noget andet er at man skal være ret varsom med den slags for ligeså vel som der er nogle tatovørere der ikke lgiefrem er særlig dygtige sådan er det også inde for det der.

Men snak med dem. Og gør det evt. Nu for de skal være der til at råde og vejlede når du har spørgsmål. Og det er normalt at være nervøs hvis det ikke er som forventet. Men igen husk at det stadig kun er 5 dage siden

Anmeld

23. juni 2012

Mor1012

tusinde tak for svar

jeg vil få lavet den 2 behandling og tilretning, og så vil jeg vise jer billederne igen

selvfølgelig prøver jeg få pengene tilbage hvis det er helt galt :/ igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.