permanent make up, kender du til det ? se billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.756 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Mor1012

jeg har lige har fået lavet permanent make up ( Øjenbryn )

jeg vil bare gerne vide om det er rigtigt at det skal se sådan ud som det gør nu ?

er der NOGEN som har haft det eller kender en ?

fik det lavet for 5 dage siden. da jeg lige havde fået det, var de helt sorte og det var bare en streg, ligesom når jeg selv tegner dem op.
så kom der sår på og rødme.
nu er sårene faldet af, og der er bare 2 utydlige streger nu. den ene lidt bredere end den anden, de er ikke ens i hvertfald.

jeg skulle komme igen om 14 dages tid og få dem tegnet op igen i den farve jeg ønsker og rettes til.

men ender det så bare med at der bliver tegnet en streg hen over som et øjenbryn ?
 jeg havde regnet med et mere naturligt resultat, evt se det billede jeg har vedhæftet heri som jeg fandt på nettet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

2babygirls

Ej undskyld mig, men det er da dårligt lavet. Jeg ville klart tage billeder med som jeg ønsker dem og fortælle hvor utilfreds jeg var.

Anmeld

23. juni 2012

Mor1012

Tina&Martin skriver:

Ej undskyld mig, men det er da dårligt lavet. Jeg ville klart tage billeder med som jeg ønsker dem og fortælle hvor utilfreds jeg var.

det er pisse dårligt lavet !!!! så ked af det ... 3600 kr ...

Anmeld

23. juni 2012

tinasmor

Emilie2010 skriver:

jeg har lige har fået lavet permanent make up ( Øjenbryn )

jeg vil bare gerne vide om det er rigtigt at det skal se sådan ud som det gør nu ?

er der NOGEN som har haft det eller kender en ?

fik det lavet for 5 dage siden. da jeg lige havde fået det, var de helt sorte og det var bare en streg, ligesom når jeg selv tegner dem op.
så kom der sår på og rødme.
nu er sårene faldet af, og der er bare 2 utydlige streger nu. den ene lidt bredere end den anden, de er ikke ens i hvertfald.

jeg skulle komme igen om 14 dages tid og få dem tegnet op igen i den farve jeg ønsker og rettes til.

men ender det så bare med at der bliver tegnet en streg hen over som et øjenbryn ?
 jeg havde regnet med et mere naturligt resultat, evt se det billede jeg har vedhæftet heri som jeg fandt på nettet

<Shit! Har de taget alt dine egne hårbryn væk? Kan godt forstå du er ked af resultatet, går ud fra at dine egne bryn kan vokse ud igen og dække det? Jeg har ikke noget erfaring på området, men ville ikke lige smutte uden at give et

Anmeld

23. juni 2012

Dinna88

Hej. Du har bestemt, BESTEMT grund til at brokke dig. Meningen med permanent make-up osv er at det skal se så naturligt ud som muligt - det gør to tynde streger ikke  

Er det en prof. der har lavet det? Det undrer mig, at man vil vælge at lave det på denne måde.

Anmeld

23. juni 2012

2babygirls

Emilie2010 skriver:

det er pisse dårligt lavet !!!! så ked af det ... 3600 kr ...

Det skal i hvert fald gøres om så du får et resultat du kan leve med, og så til den pris

Anmeld

23. juni 2012

Mor1012

tinasmor skriver:

< !@#$%^&*! Har de taget alt dine egne hårbryn væk? Kan godt forstå du er ked af resultatet, går ud fra at dine egne bryn kan vokse ud igen og dække det? Jeg har ikke noget erfaring på området, men ville ikke lige smutte uden at give et

har altid plukket mine hele tynde, og så tegnet med en tynd mørkbrun streg. men jeg havde ikke lige regnet med sådan et resultat her efter en permanent behandling

Anmeld

23. juni 2012

Mor1012

Dinna88 skriver:

Hej. Du har bestemt, BESTEMT grund til at brokke dig. Meningen med permanent make-up osv er at det skal se så naturligt ud som muligt - det gør to tynde streger ikke  

Er det en prof. der har lavet det? Det undrer mig, at man vil vælge at lave det på denne måde.

nemlig !!!! ved sku ikk lige hva man skal gøre

man kan jo ik få pengene igen

jeg skulle komme igen om 14 dages tid og få det tegnet op igen og rettes til.. men det har jeg da ik lyst til nu

Anmeld

23. juni 2012

Steph_Laurits

Ej det er da under AL kritik!

Forstår godt du er ked og skuffet

Anmeld

23. juni 2012

Mor1012

StephanieJ skriver:

Ej det er da under AL kritik!

Forstår godt du er ked og skuffet

:/ jaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.