Hjælp miniature anorak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

morethanperfect

GUSO skriver:

Hej piger.. Håber på jeres hjælp.. Jeg overvejer at bestille en miniature vinter anorak til Sofie i år, men er blevet i tvivl om hvilken str.. Hun er ca 87 cm og bruger 92 i trøjer pt. Har hørt anorakken er lidt stor i det , nogen med erfaring så fortæl fortæl.. Camilla

De er rigtig store i str..
Oscar bruger 92 i alt tøj nu , og han anorak er vidst 86 .. Og den er lidt for stor endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
ekebiv skriver:

starter hun i børnehave mens du forventer at hun bruger anorakken?? Jeg spørger fordi at der ingen service er i en børnehave og at en anorak kan være ret svær for de små selv at få af og på. Lærte det på den hårde måde med min datter men jeg havde ikke tænkt over det 

Så nu må jeg modstå fristelsen til lillebror for han starter i børnehave til august, men eelsker anorakker

siger pædagogen  Er det ikke også dem der har lavet den anorak der skal lynes i ryggen ?!?! Det er sgu det dummeste påfund længe - så får vi ihvertfald ikke selvhjulpne børn !! 

//Mette

Anmeld

23. juni 2012

ekebiv

MKBP skriver:

siger pædagogen  Er det ikke også dem der har lavet den anorak der skal lynes i ryggen ?!?! Det er sgu det dummeste påfund længe - så får vi ihvertfald ikke selvhjulpne børn !! 

//Mette

nej det lyder ikke helt gennemtænkt  

Anmeld

24. juni 2012

GUSO

ekebiv skriver:

starter hun i børnehave mens du forventer at hun bruger anorakken?? Jeg spørger fordi at der ingen service er i en børnehave og at en anorak kan være ret svær for de små selv at få af og på. Lærte det på den hårde måde med min datter men jeg havde ikke tænkt over det 

Så nu må jeg modstå fristelsen til lillebror for han starter i børnehave til august, men eelsker anorakker

Hej.. Tak for dit svar, hun går i dagpleje og skal ikke starte i børnehave før april så hun kommer nok ikke til at bruge den i børnehaven, men Jeg har købt en alm jakke istedet faldt over et godt tilbud..

Anmeld

24. juni 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

De er rigtig store i str..
Oscar bruger 92 i alt tøj nu , og han anorak er vidst 86 .. Og den er lidt for stor endnu  

Tak for svar, faldt over et godt tilbud på alm jakke som jeg slog til på..

Anmeld

24. juni 2012

GUSO

MKBP skriver:

//Mette

Hej igen tal for hjælpen, har nu købt en alm jakke som jeg fandt et godt tilbud på..

Anmeld

24. juni 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
GUSO skriver:

Hej igen tal for hjælpen, har nu købt en alm jakke som jeg fandt et godt tilbud på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.