Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GUSO skriver: Hej piger.. Håber på jeres hjælp.. Jeg overvejer at bestille en miniature vinter anorak til Sofie i år, men er blevet i tvivl om hvilken str.. Hun er ca 87 cm og bruger 92 i trøjer pt. Har hørt anorakken er lidt stor i det , nogen med erfaring så fortæl fortæl.. Camilla
Hej piger.. Håber på jeres hjælp.. Jeg overvejer at bestille en miniature vinter anorak til Sofie i år, men er blevet i tvivl om hvilken str.. Hun er ca 87 cm og bruger 92 i trøjer pt. Har hørt anorakken er lidt stor i det , nogen med erfaring så fortæl fortæl.. Camilla
Hvor gammel er Hun? Min datter blev 2 år i oktober og har haft en denne vinter i str. 86. Hun var i oktober 2011 92 cm Så ja de er ret store i størrelsen
Baagøe skriver: Hvor gammel er Hun? Min datter blev 2 år i oktober og har haft en denne vinter i str. 86. Hun var i oktober 2011 92 cm Så ja de er ret store i størrelsen
Hun er fyldt 2 i april.. Tror du så en 92 vil være ok?? Sidste efterår havde hun en i tynd udgave i str 86 og den er for lille nu i ærmerne, men det kan være der er forskel på forår/efterårs jakken og vinter.. Uhh syntes det er svært når man ikke kan se den fysisk.. Og tak for svar
Ja så vil jeg sige at 92 er perfekt Velbekomme Ellers kan duprøve at sammenligne 92 mbutikkerne butik inden du bestiller over nettet. Et lille tip.... Tænk på, at det eren anorak, så det kan være en fordel med en almindelig jakke, da din datter til den tid sikkert gerne vil og kan tage jakke på selv Har haft Mini A Ture jakke 3 gange til min datter, men til den kommende vinter har jeg valgt en almindelig, da hun allerede nu gerne selv vil tage jakke på
Baagøe skriver: Ja så vil jeg sige at 92 er perfekt Velbekomme
Ja så vil jeg sige at 92 er perfekt Velbekomme
Super mange tak..
Se også lige min tilføjelse til svaret ovenfor
Baagøe skriver: Se også lige min tilføjelse til svaret ovenfor
Tak det havde jeg ikke tænkt på, allerede nu tager hun tøjet på selv..
Så vil jeg nok anbefale en anden til vinter. Laura kan selv tage forårsjakken på i Mini A Ture, men vinterjakken kunne hun ikke
Enig,har haft deres anorakker til mine børn til de var ca 2, så er vi gået over til andre jakker med lynlås foran da de jo gerne selv vil og derfor også skal have lov til at tage dem på:-)
starter hun i børnehave mens du forventer at hun bruger anorakken?? Jeg spørger fordi at der ingen service er i en børnehave og at en anorak kan være ret svær for de små selv at få af og på. Lærte det på den hårde måde med min datter men jeg havde ikke tænkt over det
Så nu må jeg modstå fristelsen til lillebror for han starter i børnehave til august, men eelsker anorakker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128