Er nervøs, min søn har smagt på en skovflåt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Kvist

Ina33 skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå at du er nervøs. Min kæreste har haft Borelia, og det var bestemt ikke for sjov!

Jeg synes du skal ringe til din egen læge på mandag, og høre hvad han siger.

Jeg tror dog ikke din søn kan få Borelia smitten på den måde du siger, men jeg synes nu alligevel du skal tage kontakt til egen læge, om ikke andet så for at blive beroliget.

Tror jeg også jeg vil, skal alligevel have fat på dem så det skader jo ikke at spørge til råds..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Kvist

MariaKyedDK skriver:

hvis han har slugt den, så dør den jo i mavesyren....

Det gjorde han ikke.. Jeg fik den ud af munden på ham..

Anmeld

23. juni 2012

Kvist

Bom skriver:

https://www.baby.dk/debat/112643pi1/ordet-er-frit/v agtlaege--bidt-i-en-taege.aspx

Vil bare sige du ikke er ene om den oplevelse, har desværre ikke lige tid til at fortælle om det, så derfor et gammel link til min oplevelse med tæger/skovflåter..

Min datter har aldrig fejlet noget bagefter..

Mange tak for dit link, er "glad" for at se jeg ikke er den eneste det eralker for.. Og hvor dejligt din datter ikke har fejlet noget siden, håber det bliver ligesådan her.. Og gad godt have snakket med hende vagtlægen du fik sidst

Var du ved læge og få taget en blodprøve efter 14 dage??

Anmeld

23. juni 2012

Bom

Kvist skriver:

Mange tak for dit link, er "glad" for at se jeg ikke er den eneste det eralker for.. Og hvor dejligt din datter ikke har fejlet noget siden, håber det bliver ligesådan her.. Og gad godt have snakket med hende vagtlægen du fik sidst

Var du ved læge og få taget en blodprøve efter 14 dage??

Din søn fejler sikkert ikke noget, ligesom Matilde.

Ja hendes vagtlægen var rigtig sød, jeg husker stadig hendes stemme rigtig tydeligt, det er sådan en man gerne vil snakke med HVER gang man ringer til vagtlægen..

Jeg har aldrig fået taget den blodprøve på Matilde.. Jeg snakkede med egen læge efter 14 dage, og vi snakkede frem og tilbage om og få taget den blodprøve, og da Matilde ikke viste nogen tegn på at have fået borelia, så valgte vi ikke og tage en blodprøve, da hun kun var 1 år og så kan det være svært og tage en blodprøve uden at det bliver et "overgreb" på barnet.. Så da vi ikke kunne se at hun fejlede noget, valgte vi og skåne hende..

Held og lykke med din dreng, er sikker på at han ikke fejler noget..

Anmeld

25. juni 2012

Kvist

Bom skriver:

Din søn fejler sikkert ikke noget, ligesom Matilde.

Ja hendes vagtlægen var rigtig sød, jeg husker stadig hendes stemme rigtig tydeligt, det er sådan en man gerne vil snakke med HVER gang man ringer til vagtlægen..

Jeg har aldrig fået taget den blodprøve på Matilde.. Jeg snakkede med egen læge efter 14 dage, og vi snakkede frem og tilbage om og få taget den blodprøve, og da Matilde ikke viste nogen tegn på at have fået borelia, så valgte vi ikke og tage en blodprøve, da hun kun var 1 år og så kan det være svært og tage en blodprøve uden at det bliver et "overgreb" på barnet.. Så da vi ikke kunne se at hun fejlede noget, valgte vi og skåne hende..

Held og lykke med din dreng, er sikker på at han ikke fejler noget..

Har snakket med egen læge i dag, og hun mente som din heller ikke der var grund til at tage nogen blodprøve på ham.. Ifølge hendeklan man ikke få borelia på den måde, man skal stikkes..

Så nu kan jeg sove roligt om natten igen

Anmeld

26. juni 2012

Ciss

Kvist skriver:

Har snakket med egen læge i dag, og hun mente som din heller ikke der var grund til at tage nogen blodprøve på ham.. Ifølge hendeklan man ikke få borelia på den måde, man skal stikkes..

Så nu kan jeg sove roligt om natten igen

Det var dejligt!

Pyh for en oplevelse..... Det er utroligt, hvad de små har lyst til at smage på nogen gange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.