Lukas 11mdr. + update om livet... (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Happiness

MKBP skriver:

Eller måske er det bare mig...?!?

Vildt! Det er da rigtigT! De har bare rigtig mange ens træk! Især de smukke øjne

Så en video herinde, hvor jeg tænkte "det har jeg da ikke lagt op..." Det var en der også bare lignede Lukas rigtig meget! Meget skræmmende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Nessie

Happiness skriver:

Ja det bliver bare så skønt! Vi havde regnet med de sagde nej, og vi skulle bo på 55kvm i 2 år endnu Så glæden er stor

Puha, bliver han virkelig 3! Han er jo snart en stor dreng der skal i børnehave 

Dét kan jeg godt forstå. Det må også føles lidt trangt efterhånden.

Det ender med at I slet ikke ved hvad I skal bruge al den plads til

Ja, det er helt vildt mærkeligt. Han er jo ved at blive en stor dreng. Kigger lidt på de store drenge i børnehaven og så på Daniel og tænker "han er da SLET ikke stor nok". Men de siger i vuggestuen at den er god nok

Anmeld

28. juni 2012

RiUL

Ih, han bliver bare mere og mere lækker, din Lukas 

Tillykke med grønt lys til at købe hus, hvor bliver det bare lækkert for jer!

Ps. Hvis I ikke har nogle potentielle lejer til lejligheden, kan det være jeg kender nogle der kunne være interesseret

Anmeld

29. juni 2012

Happiness

RiUL skriver:

Ih, han bliver bare mere og mere lækker, din Lukas 

Tillykke med grønt lys til at købe hus, hvor bliver det bare lækkert for jer!

Ps. Hvis I ikke har nogle potentielle lejer til lejligheden, kan det være jeg kender nogle der kunne være interesseret

Tak tak  

Vi skal lige have købt huset først, og har måske nogle potientielle lejere, men ellers skal jeg nok give lyd fra mig

Vi er snart klar med et bud på et hus, så det bliver spændende Men meget mærkeligt at skulle ud og byde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.