Lukas 11mdr. + update om livet... (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Happiness

Puha... Tiden går ALT for stærkt herhjemme...

Det er et par måneder siden jeg har fået lavet en update, men har simpelthen har for travlt med job og andre ting. Jeg er så glad for at være tilbage på jobbet, føler mig som et "helt" menneske igen! Jeg nød min barsel, men mit job er en stor del af min identitet. 

Lukas er nu 11 måneder, så han bliver snart 1 år!!!! Hvor forsvandt min baby hen????

Han går rundt om alt, også hen af væggene ;-) Han kan rigtig fordybe sig i leg nu. Og vi skal ikke blande os i den

Han har lige været igennem 2 lungebetændelser på 1 måned!!! Så det tog hårdt på ham(og os!), men er nu ved at være helt ovenpå igen, og der er igen fuld fart på!

Vi er lige stoppet med natflasken, så nu får han kun "fast føde". Igen.... Hvor forsvandt min baby hen???

Vuggestuen er bare sagen! Han hygger sig rigtigt meget, og har allerede fået en lille kæreste

MEN det ser ud til han skal skifte vuggestue her engang i efteråret.... For.....

Vi har fået grønt lys til at købe HUS

Vi kan ikke komme af med vores lejlighed, men banken har sagt ja til vi beholder den, og så fremlejer, hvis den ikke når at blive solgt indenfor den sidste måned kontrakten lyder på. Og så stadig låne til hus og en bil til mig.

Så vi har været i Ølstykke og kigge på mange huse, og vi er snart klar med at komme med et bud! Det bliver SÅ godt at komme ud af vores 2værelset på 3. sal, og ind på 114kvm! Men kommer nu til at savne Amager!

Men mit arbejde er jo her, så kommer stadig til Amager flere gange om ugen, så mon ikke det går

Næste måned sker der mange spændende ting Og vi skal holde Lukas' første fødselsdag! Det glæder jeg mig til, selvom han ikke helt forstår det Men nyt legetøj er noget han forsår...

Nå det blev lige en lang smørre Og her kommer så en "lille" billedspam, plus en lille video (hvis jeg kan hitte ud af det)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Loa

Dejlig update....

Tiden går bare super stærkt... Det er om at nyde det hele....

Stort tillykke med jeres snart kommende hus og med den lille snart 1 årige mand

Anmeld

23. juni 2012

Nemesis

lækkert! kommer selv fra Ølstykke. Det bliver dog en lang vej til Amager
Har i familie herude!

Sisse

Anmeld

23. juni 2012

Happiness

Loa skriver:

Dejlig update....

Tiden går bare super stærkt... Det er om at nyde det hele....

Stort tillykke med jeres snart kommende hus og med den lille snart 1 årige mand

Mange tak!

Den går aaaalt for hurtig

Anmeld

23. juni 2012

Happiness

Nemesis skriver:

lækkert! kommer selv fra Ølstykke. Det bliver dog en lang vej til Amager
Har i familie herude!

Sisse

Ja, det bliver ca 35 minutter hver vej. Men møder når andre ikke gør, så slipper for myldretidstrafikken

Vi har familie i Slangerup og i Hillerød. Så det er derfor vi vil derop af. 

Anmeld

23. juni 2012

Nemesis

Happiness skriver:

Ja, det bliver ca 35 minutter hver vej. Men møder når andre ikke gør, så slipper for myldretidstrafikken

Vi har familie i Slangerup og i Hillerød. Så det er derfor vi vil derop af. 

Det kan jeg godt forstå :-) Og når nu Frederikssundsmotorvejen bliver færdig så bliver det helt sikkert nemmere at komme til byen.

:-) Sisse

Anmeld

23. juni 2012

Nessie

Hvor er det dejligt for jer Stort tillykke med det nye hus, det bliver da rigtig skønt

Og også skønt at fejre den første fødselsdag, det er lidt specielt synes jeg

Vi skal fejre den 3. fødselsdag til Oktober, og han skal starte i børnehave efter sommerferien. Hvor blev MIN lille baby af? 

Tiden går bare så hurtigt, med sådan en lille fyr i hjemmet, og lige så strid han kan være, lige så sød er han 10 minutter efter

Dejligt med en update og billeder fra dig

Anmeld

23. juni 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Happiness skriver:

Puha... Tiden går ALT for stærkt herhjemme...

Det er et par måneder siden jeg har fået lavet en update, men har simpelthen har for travlt med job og andre ting. Jeg er så glad for at være tilbage på jobbet, føler mig som et "helt" menneske igen! Jeg nød min barsel, men mit job er en stor del af min identitet. 

Lukas er nu 11 måneder, så han bliver snart 1 år!!!! Hvor forsvandt min baby hen????

Han går rundt om alt, også hen af væggene ;-) Han kan rigtig fordybe sig i leg nu. Og vi skal ikke blande os i den

Han har lige været igennem 2 lungebetændelser på 1 måned!!! Så det tog hårdt på ham(og os!), men er nu ved at være helt ovenpå igen, og der er igen fuld fart på!

Vi er lige stoppet med natflasken, så nu får han kun "fast føde". Igen.... Hvor forsvandt min baby hen???

Vuggestuen er bare sagen! Han hygger sig rigtigt meget, og har allerede fået en lille kæreste

MEN det ser ud til han skal skifte vuggestue her engang i efteråret.... For.....

Vi har fået grønt lys til at købe HUS

Vi kan ikke komme af med vores lejlighed, men banken har sagt ja til vi beholder den, og så fremlejer, hvis den ikke når at blive solgt indenfor den sidste måned kontrakten lyder på. Og så stadig låne til hus og en bil til mig.

Så vi har været i Ølstykke og kigge på mange huse, og vi er snart klar med at komme med et bud! Det bliver SÅ godt at komme ud af vores 2værelset på 3. sal, og ind på 114kvm! Men kommer nu til at savne Amager!

Men mit arbejde er jo her, så kommer stadig til Amager flere gange om ugen, så mon ikke det går

Næste måned sker der mange spændende ting Og vi skal holde Lukas' første fødselsdag! Det glæder jeg mig til, selvom han ikke helt forstår det Men nyt legetøj er noget han forsår...

Nå det blev lige en lang smørre Og her kommer så en "lille" billedspam, plus en lille video (hvis jeg kan hitte ud af det)

Et total sidespring fra din tråd: OMG din søn ligner min datter på det 3. Billede...-  troede seriøst et sekundet det var hende  Skal se om jeg kan finde et billede af hende ...

Og så tillykke med huset 

//Mette

Anmeld

23. juni 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
MKBP skriver:

Et total sidespring fra din tråd: OMG din søn ligner min datter på det 3. Billede...-  troede seriøst et sekundet det var hende  Skal se om jeg kan finde et billede af hende ...

Og så tillykke med huset 

//Mette

Eller måske er det bare mig...?!?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2012

Happiness

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt for jer Stort tillykke med det nye hus, det bliver da rigtig skønt

Og også skønt at fejre den første fødselsdag, det er lidt specielt synes jeg

Vi skal fejre den 3. fødselsdag til Oktober, og han skal starte i børnehave efter sommerferien. Hvor blev MIN lille baby af? 

Tiden går bare så hurtigt, med sådan en lille fyr i hjemmet, og lige så strid han kan være, lige så sød er han 10 minutter efter

Dejligt med en update og billeder fra dig

Ja det bliver bare så skønt! Vi havde regnet med de sagde nej, og vi skulle bo på 55kvm i 2 år endnu Så glæden er stor

Puha, bliver han virkelig 3! Han er jo snart en stor dreng der skal i børnehave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.