Puha... Tiden går ALT for stærkt herhjemme...
Det er et par måneder siden jeg har fået lavet en update, men har simpelthen har for travlt med job og andre ting. Jeg er så glad for at være tilbage på jobbet, føler mig som et "helt" menneske igen! Jeg nød min barsel, men mit job er en stor del af min identitet.
Lukas er nu 11 måneder, så han bliver snart 1 år!!!! Hvor forsvandt min baby hen????
Han går rundt om alt, også hen af væggene ;-) Han kan rigtig fordybe sig i leg nu. Og vi skal ikke blande os i den 
Han har lige været igennem 2 lungebetændelser på 1 måned!!! Så det tog hårdt på ham(og os!), men er nu ved at være helt ovenpå igen, og der er igen fuld fart på!
Vi er lige stoppet med natflasken, så nu får han kun "fast føde". Igen.... Hvor forsvandt min baby hen???
Vuggestuen er bare sagen! Han hygger sig rigtigt meget, og har allerede fået en lille kæreste 
MEN det ser ud til han skal skifte vuggestue her engang i efteråret.... For.....
Vi har fået grønt lys til at købe HUS 

Vi kan ikke komme af med vores lejlighed, men banken har sagt ja til vi beholder den, og så fremlejer, hvis den ikke når at blive solgt indenfor den sidste måned kontrakten lyder på. Og så stadig låne til hus og en bil til mig.
Så vi har været i Ølstykke og kigge på mange huse, og vi er snart klar med at komme med et bud! Det bliver SÅ godt at komme ud af vores 2værelset på 3. sal, og ind på 114kvm! Men kommer nu til at savne Amager!
Men mit arbejde er jo her, så kommer stadig til Amager flere gange om ugen, så mon ikke det går 
Næste måned sker der mange spændende ting
Og vi skal holde Lukas' første fødselsdag! Det glæder jeg mig til, selvom han ikke helt forstår det
Men nyt legetøj er noget han forsår... 
Nå det blev lige en lang smørre
Og her kommer så en "lille" billedspam, plus en lille video (hvis jeg kan hitte ud af det)