Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Synes det er brandhyggeligt har holdt sofadag hele søndagen, da lørdagens Skt. Hans fest har taget hårdt på mor såvel som datter
Synes det er brandhyggeligt har holdt sofadag hele søndagen, da lørdagens Skt. Hans fest har taget hårdt på mor såvel som datter
hehe det har vi ikke rigtig haft tid til selvom det lyder rigtig hyggeligt.... min datter har jeg næsten ikke set hele dagen... hun har hygget med min kæreste... men nu slapper vi endelig....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gittemor09 skriver: hehe det har vi ikke rigtig haft tid til selvom det lyder rigtig hyggeligt.... min datter har jeg næsten ikke set hele dagen... hun har hygget med min kæreste... men nu slapper vi endelig....
Er kravlet under dynen og snart klar til program på 'den hemmelige kanal'
Baagøe skriver: Er kravlet under dynen og snart klar til program på 'den hemmelige kanal'
den hemmelige kanal?? det lyder spændende....
vi griner over rollatorbanden
Gittemor09 skriver: den hemmelige kanal?? det lyder spændende.... vi griner over rollatorbanden
DR 2 Lauras far og jeg kalder den det, da der kommer så mange spændende programmer der, som folk slet ikke er klar over
Baagøe skriver: DR 2 Lauras far og jeg kalder den det, da der kommer så mange spændende programmer der, som folk slet ikke er klar over
hahahah på den måde... hvor genialt ja, der kommer egentlig mange gode programmer der....
Gittemor09 skriver: hahahah på den måde... hvor genialt ja, der kommer egentlig mange gode programmer der....
Ja, det er lidt sjovt Forresten en hyggelig lille dialog vi her har
Baagøe skriver: Ja, det er lidt sjovt Forresten en hyggelig lille dialog vi her har
hehe ja, det synes jeg skam også det er dejligt at få tiden til at gå med lidt sjovt også..: (samtidig med at jeg skriver med kæresten over face, selvom han sidder ved siden af )
Gittemor09 skriver: hehe ja, det synes jeg skam også det er dejligt at få tiden til at gå med lidt sjovt også..: (samtidig med at jeg skriver med kæresten over face, selvom han sidder ved siden af )
Klasse
Baagøe skriver: Klasse
hehe ja, så får vi ikke ødelagt vores stemmebånd
Gittemor09 skriver: hehe ja, så får vi ikke ødelagt vores stemmebånd
Griner Ha' en god aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128