Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gittemor09 skriver: ja, det lyder som en god ide men man bruger faktisk mere end man lige tror synes jeg...
ja, det lyder som en god ide men man bruger faktisk mere end man lige tror synes jeg...
Det blev så til jordbærkage i stedet med kagebund og friske jordbær på toppen, da jeg ellers ville komme til at skulle bruge alt for meget æblemos
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dustmuz skriver: meget mere.. når jeg laver til 4 personer, bruger jeg gerne 2kg æbler, hvilket er en stor grydefuld, men når det så er kogt ind, fylder det intet
meget mere.. når jeg laver til 4 personer, bruger jeg gerne 2kg æbler, hvilket er en stor grydefuld, men når det så er kogt ind, fylder det intet
Lige præcis. Det er det samme, når jeg laver æbleflæsk
Baagøe skriver: Det blev så til jordbærkage i stedet med kagebund og friske jordbær på toppen, da jeg ellers ville komme til at skulle bruge alt for meget æblemos
det lyder dælme også lækkert
Gittemor09 skriver: det lyder dælme også lækkert
Den blev enormt god Sidder lige og spiser de sidste rester af den nu
Baagøe skriver: Den blev enormt god Sidder lige og spiser de sidste rester af den nu
øv øv gid det var mig
men datteren og jeg har lige bikset nogle boller sammen og en banankage... så der skal hygges senere
Gittemor09 skriver: øv øv gid det var mig men datteren og jeg har lige bikset nogle boller sammen og en banankage... så der skal hygges senere
Det var sent til et sådan projekt Vi plejer hørbare formiddag og hygge eftermiddag
Baagøe skriver: Det var sent til et sådan projekt Vi plejer hørbare formiddag og hygge eftermiddag
hehe vi havde også gjort det inden middag, og så hyggede her i eftermiddags, nu hvor det har regnet udenfor
Gittemor09 skriver: hehe vi havde også gjort det inden middag, og så hyggede her i eftermiddags, nu hvor det har regnet udenfor
Perfekt
Baagøe skriver: Perfekt
jaaah... sikke et lortevejr det er her....
Gittemor09 skriver: jaaah... sikke et lortevejr det er her....
Synes det er brandhyggeligt har holdt sofadag hele søndagen, da lørdagens Skt. Hans fest har taget hårdt på mor såvel som datter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128