Lave eget værelse til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Isaac's mor

Amagerpigen82 skriver:

Kære tøser

Hjælp mig lige... Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal lave et børneværelse klar til baby. Vi bor i en tre-værelses lejlighed og kontoret skal laves om til børneværelse på et tidspunkt. Min kæreste bruger det dog en del nu.

Hvis det stod til mig lavede vi det til børneværelse med det samme. Jeg glæder mig sådan til at indrette det, - og ved ikke om man kan overskue det med en bebs på armen... Jeg regner dog med at baby skal sove hos os de første måneder, ligesom vi planlægger aktivitetstæppe/hyggehjørne el. lign. i stuen.

Hvad gjorde/gør I? Lavede I værelse klart fra starten? Og hvornår begyndte baby overhovedet at sove alene?

På forhånd mange tak.

Vi flyttede i hus da jeg var 4 måneder henne, så begyndte vi først sådan rigtig så småt at lave børneværelset klar (købe ting dertil og sætte/samle ting osv.) da jeg var ca. 6-7 måneder henne.. Men blev først 100% færdigt da jeg var gået 4 dage over tid og han kom 6 dage over, så det var meget heldigt hehe

Og vi har en lille vugge ved siden af sengen på sove værelset nu og en tremmeseng på børneværelset han skal ind og ligge i senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nettemor

Amagerpigen82 skriver:

Tak for hjælpen. Det utroligt hvordan baby-fokus kan sløre synet for selv de mest indlysende ideer

Hehe ja kender det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.