Øv .... den ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Lou

Nessie skriver:

Ventetiden er næsten det værste i hele forløbet, men når I først er kommet i gang, så går det hurtigt

Vi går begge til akupunktur, og denne gang har min zoneterapeut også lige taget fat i underlivet for at optimere den kemiske balancei livmoderen, efter jeg aborterede i marts måned

God sommerferie til jer

Ja det er faktisk også akupunktur jeg overvejer mest.. jeg nemlig gået hos en tidligere, dengang vi ikke var klar over at vi ikke selv kunne og hun var super dygtig. 

Man kan jo lige så godt optimere sine chancer.. det kunne bare være sjovt at høre om det havde virket for noget!! 

Også god sommer til jer!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Putomanen

Lou skriver:

Årh nej havde slet ikke tænkt den tanke at man også kunne blive afvist... det kan jeg næsten ikke bære!! Puha det håber jeg ikke vi løber ind i..

men man må bare tage sin tålmodige kasket på og så få tiden til at gå med en masse hyggelige ting, som glæder en og får tiden til at flyve! 

Det er heldigvis også ret sjældent at det sker, at de afviser nogen. Vi har kun prøvet det den ene gang, og vi er nu igang med vores 3. forsøg.

Forhåbentlig viser sommeren sig snart fra sin gode side, så du kan nyde et glas alkohol i solens stråler  Det er helt vildt som man begynder at værdsætte det, når man er startet i behandling (altså at kunne gøre det i pauserne mellem behandlingerne)

Anmeld

29. juni 2012

Lou

Putomanen skriver:

Det er heldigvis også ret sjældent at det sker, at de afviser nogen. Vi har kun prøvet det den ene gang, og vi er nu igang med vores 3. forsøg.

Forhåbentlig viser sommeren sig snart fra sin gode side, så du kan nyde et glas alkohol i solens stråler  Det er helt vildt som man begynder at værdsætte det, når man er startet i behandling (altså at kunne gøre det i pauserne mellem behandlingerne)

Ja jeg tror slet ikke jeg ville kunne overskue at blive afvist efter først at have måtte springe en gang over.. er alt for utålmodig 

Vi har lige bestilt flybilleter til italien så vi kan besøge mine forældre på deres campingferie hehe, så lidt sol får vi forhåbentligt.. og så kan jeg da glæde mig over at måtte drikke lidt vin, drinks osv. 

Jeg er ellers gået i træning til næsten ikke at drikke noget, for at optimere chancerne.. men i sommerferien der skal det nydes!

Anmeld

29. juni 2012

Putomanen

Lou skriver:

Ja jeg tror slet ikke jeg ville kunne overskue at blive afvist efter først at have måtte springe en gang over.. er alt for utålmodig 

Vi har lige bestilt flybilleter til italien så vi kan besøge mine forældre på deres campingferie hehe, så lidt sol får vi forhåbentligt.. og så kan jeg da glæde mig over at måtte drikke lidt vin, drinks osv. 

Jeg er ellers gået i træning til næsten ikke at drikke noget, for at optimere chancerne.. men i sommerferien der skal det nydes!

Ja, man skal også huske at nyde livet lidt  

Rigtig god tur til Italien! Mon ikke det får tiden til at gå lidt hurtigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.