Øv .... den ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Lou

Min mand og jeg skal i behandling -  ICSI med TESE lang protokol  ... og på grund af sommerferien måtte min mens ikke komme før den 25. for så vil behandlingen ramme ind i sommerferien på sygehuset!

Jeg regnede med min mens lørdag eller søndag, men håbede at den  bare lige denne gang ville vente en dags tid ( det gjorde den sidst) men det gjorde den ikke  så skal vente en hel måned mere med at melde mig til, og så skal man vente yderligere de 21 dage før man kommer i gang... ØV ØV ØV... efter 3 1/2 års kæmpen, hvor man endelig er blevet henvist til behandling så kan man bare ikke holde ud at vente mere... 

Hvad gør i andre for at klare ventetiden? Er der nogen som optimere graviditetschancer ved at gå til akupunktur, homøopat eller andre alternative behandlinger... jeg overvejer det lidt!

Er lidt trist!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Min mand og jeg skal i behandling -  ICSI med TESE lang protokol  ... og på grund af sommerferien måtte min mens ikke komme før den 25. for så vil behandlingen ramme ind i sommerferien på sygehuset!

Jeg regnede med min mens lørdag eller søndag, men håbede at den  bare lige denne gang ville vente en dags tid ( det gjorde den sidst) men det gjorde den ikke  så skal vente en hel måned mere med at melde mig til, og så skal man vente yderligere de 21 dage før man kommer i gang... ØV ØV ØV... efter 3 1/2 års kæmpen, hvor man endelig er blevet henvist til behandling så kan man bare ikke holde ud at vente mere... 

Hvad gør i andre for at klare ventetiden? Er der nogen som optimere graviditetschancer ved at gå til akupunktur, homøopat eller andre alternative behandlinger... jeg overvejer det lidt!

Er lidt trist!!!  

tænk på du får en god sommerferie uden hormon rasen. tiden skal nok gå stærkt, men kender det alt for godt.

Anmeld

22. juni 2012

Lou

La´chrissen skriver:

tænk på du får en god sommerferie uden hormon rasen. tiden skal nok gå stærkt, men kender det alt for godt.

hehe ja det er også det jeg prøver at sige til mig selv hehe... at jeg da ikke skal tænke på, at jeg skal sprøjte mig med alt muligt i løbet af sommeren... og at jeg rent faktisk kan planlægge sommerferie nu.  Wohooo.. så går tiden forhåbentligt lidt stærkere.. selv om det stadig er øv. 

Anmeld

22. juni 2012

Putomanen

Øv, det samme skete for os da vi skulle starte i behandling. Vi ramte lige præcist ind i sommerferien, og måneden efter blev vi afvist pga. for mange tilmeldinger.

Det er en rigtig lang ventetid, og man ønsker ikke andet end at komme igang med behandling, så man kan få sig en lille ønskebebs.

Jeg har desværre ingen gode råd andet end at prøve at nyde sommeren. Det er hårdt at være i behandling, så nyd derfor at du ikke er afhængig af noget nu.

Men det er nemmere sagt end gjort, det ved jeg alt om

Held og lykke med det

Anmeld

22. juni 2012

La´chrissen

Lou skriver:

hehe ja det er også det jeg prøver at sige til mig selv hehe... at jeg da ikke skal tænke på, at jeg skal sprøjte mig med alt muligt i løbet af sommeren... og at jeg rent faktisk kan planlægge sommerferie nu.  Wohooo.. så går tiden forhåbentligt lidt stærkere.. selv om det stadig er øv. 

Jeg startede op med at blive tilmeldt på Skejby, og så skulle jeg have en vaccine mod røde hunde så det blev udsat 3 måneder. Der var jeg også utrolig utålmodig. Men heldigvis så gjorde det at vi slap for brugerbetalingen, nu hvor vi er igang.

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

Ventetiden er næsten det værste i hele forløbet, men når I først er kommet i gang, så går det hurtigt

Vi går begge til akupunktur, og denne gang har min zoneterapeut også lige taget fat i underlivet for at optimere den kemiske balancei livmoderen, efter jeg aborterede i marts måned

God sommerferie til jer

Anmeld

22. juni 2012

ønskebørn74

Lou skriver:

Er lidt trist!!!  

ØV DEN LORTE VENTETID!!!!

Anmeld

27. juni 2012

Lou

Putomanen skriver:

Øv, det samme skete for os da vi skulle starte i behandling. Vi ramte lige præcist ind i sommerferien, og måneden efter blev vi afvist pga. for mange tilmeldinger.

Det er en rigtig lang ventetid, og man ønsker ikke andet end at komme igang med behandling, så man kan få sig en lille ønskebebs.

Jeg har desværre ingen gode råd andet end at prøve at nyde sommeren. Det er hårdt at være i behandling, så nyd derfor at du ikke er afhængig af noget nu.

Men det er nemmere sagt end gjort, det ved jeg alt om

Held og lykke med det

Årh nej havde slet ikke tænkt den tanke at man også kunne blive afvist... det kan jeg næsten ikke bære!! Puha det håber jeg ikke vi løber ind i..

men man må bare tage sin tålmodige kasket på og så få tiden til at gå med en masse hyggelige ting, som glæder en og får tiden til at flyve! 

Anmeld

27. juni 2012

Lou

La´chrissen skriver:

Jeg startede op med at blive tilmeldt på Skejby, og så skulle jeg have en vaccine mod røde hunde så det blev udsat 3 måneder. Der var jeg også utrolig utålmodig. Men heldigvis så gjorde det at vi slap for brugerbetalingen, nu hvor vi er igang.

uhh ja det er jo et eller andet sted bare fedt at i kom uden om brugerbetalingen.. det var da også den mest hul i hovedet ide de fik dengang !

Ja jeg tror jeg vil sætte mig for at nyde sommeren.. hvis vi snart kunne få lidt.. og så nyde tiden iden behandling, hvor det godt kan gå hen og blive lidt hårdt. Men er nu alligevel vildt spændt på at komme i gang.. og man kan ikke ligge det helt på hylden.  

Anmeld

27. juni 2012

Lou

ønskebarn74 skriver:

ØV DEN LORTE VENTETID!!!!

Åhh den kender du jo kun alt for godt... 

det er så skønt det går godt med jer nu!!! Jubiiiii 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.