MilleMus1988 skriver:
min dreng bliver lagt i seng kl 20
og han sover til han vågner, nogen gange er kl kun 06:30 og andre gange kan han trække den til kl 08:00
han går ikk i dagpleje, så han har jo ik noget han skal nå
syntes alt før kl 20:00 er for tidligt
kender så mange som står op kl 06:30, aflere børn kl 07:30
henter dem efter arbejde, som typisk først er engang efter kl 15:00-16 stykker, hjem og lave mad og spise, og så i hovedet i seng 
det er alt for lidt tid nutidens dansker bruger sammen med deres børn, godt være de har wekenderne, mennnnnn alliigevel
så jeg er lykkelig for at have min den store søn hjemme sammen med mig 
men han skal dog starte børnehave næste år, for så er han så gammel at mor og far er kedelige sikkert hehe
og så skal min mindste i dagpleje, for så skal jeg starte job,.
men jeg trækker den så længe jeg kan 
Ja det må da være super dejligt at have den mulighed.... jeg er selv lige startede igen efter barsel og det er godt noget helt andet and da jeg gik hjemme med den mindste og kunne aflever den store når jeg ville og hente igen tidligt. Nu er det ligesom du skriver op kl 6 aflever kl 7 hente igen kl 15-16, lave mad, spise og i seng. Mine kan nemlig ik strækkes til ret meget mere end 19 for så bliver det bare en dårlig oplevelse for os alle. Føler næste ikke jeg ser dem mere
.... Øv det er træls men det må man jo affinde sig med for herhjemme er vi begge nød til at tjene penge ellers hænger det ikke sammen desværre....
Anmeld