Sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Swerg

Godaften

Hvad tid putter i jeres 1,5 - 2 årige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

FruStolpe

Magic skriver:

Godaften

Bella er 20½ måned og på alm hverdage er der sengetid kl 19-19:15 og så skal hun op 6:20

Ellers kan vi trække den til senest kl 20, men kun hvis vi har fri dagen efter

Anmeld

21. juni 2012

Rikke S

Noah har fra han var 6 mdr sovet fra kl 19.00-06.30 (i hverdagene) i weekenden kan han godt finde på at sove 14-15 timer.

Anmeld

21. juni 2012

CS

Magic skriver:

Godaften

min på 2 bliver lagt kl 19.45

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Daniel er i meget lang tid blevet puttet kl. 20.

Prøvede en overgang med kl 19.30, men han faldt stadig først i søvn mellem 20.30 og 21, så ca. kl. 20 hwe.

Han vågner et sted mellem kl 6 og 7.30, sover mellem 1 og 2 timer til middag

Anmeld

22. juni 2012

Swerg

Tak ! min egen bliver puttet kl 19.45 og så kan vi godt ligge og hyggesnakke til han falder hen

Anmeld

22. juni 2012

Jibbe

Frej bliver puttet mellem 1915-1945. Og sover til mellem 0630-0800.

Anmeld

22. juni 2012

MorTil4<3

min dreng bliver lagt i seng kl 20
og han sover til han vågner, nogen gange er kl kun 06:30 og andre gange kan han trække den til kl 08:00

han går ikk i dagpleje, så han har jo ik noget han skal nå

syntes alt før kl 20:00 er for tidligt
kender så mange som står op kl 06:30, aflere børn kl 07:30
henter dem efter arbejde, som typisk først er engang efter kl 15:00-16 stykker, hjem og lave mad og spise, og så i hovedet i seng

det er alt for lidt tid nutidens dansker bruger sammen med deres børn, godt være de har wekenderne, mennnnnn alliigevel
så jeg er lykkelig for at have min den store søn hjemme sammen med mig

men han skal dog starte børnehave næste år, for så er han så gammel at mor og far er kedelige sikkert hehe
og så skal min mindste i dagpleje, for så skal jeg starte job,.
men jeg trækker den så længe jeg kan

Anmeld

22. juni 2012

henh01

min søn er 19 mdr og han bliver puttet kl. 19 - han vågner mellem kl. 4.45 og 6

Vi har forsøgt at putte ham senere, men han vågner stadig lige tidligt

Anmeld

22. juni 2012

HeXeri

Magic skriver:

Godaften

Dit spørgsmål rammer lige ned i kæmpe emne herhjemme lige for tiden. For fanden jeg er frustreret (Ja, beklager lige sproget)

For i teorien burde han være fuldstændigt kvæstet efter en hel dag med dp'erne på en legeplads med geder, solskin og 1½ times middagslur (for 3 dag i træk) - men det er godt nok kun i hans mors hovede det er sådan. For i realiteten har vi nu os en dreng der ræser gulvene tyndt til kl 19.30, fiser ud og beder om sit bad og sin godnat-historie, ligger i sengen 20.00-20.15. Men gudhjælpemig om han ikke fortsætter jubelsangen inde i sin seng til kl 21?! Sutter bliver kastet, hans medsammensvoren (Katten) render frem og tilbage med sine bløde bolde og jagter hans sutter, til stor morskab for ham.

Far troede han fik en rigtig god ide med en Peter Plys lampe over hans seng. Tror manden er blevet sindssyg, så sover drengen jo aldrig når han har stikkontakt lige dér til rådighed.........

Min mor siger han er ved at finde sin rytme, at det er omkring der de begynder at have mindre brug for den der middagslur. Men han er efterhånden helt blød om morgenen når han bliver pillet op

Det blev helt vildt langt, der gik det lige ud over dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.