sengerandsspørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

onlyme

Team Putte skriver:

Ellers kan det være nemt med nogle ekstra snore til at holde nedefra

Kan stoffet tages af er det nemt at købe noget bindebånd og sy det på maskinen, men det kan oz godt klares i hånden hvis stoffet ik kan tages af.. Gode lange snore og så binde dem om nederste kant på tremmesengens side så det ik bare smutter med op når lillemanden tager fat i det

Ja må se hvad jeg finder på,. Er ret god til at sy så håber da det kommer til at se okay ud,.!

Ved ikke med de snører for neden for han skubber den op,.! Ja eller ned,. Tror jeg skal lave noget med velkro lukning om trammerne, så jeg en anden havde fået syet, citeret i denne tråd,. Og det er super smart,.!

Men jeg syntes simpelthen det er ringe de kan sælge så ringe produkt til så mange penge,. Troede jeg fik noget der var top iorden til den pris,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Team Putte

onlyme skriver:

Ja må se hvad jeg finder på,. Er ret god til at sy så håber da det kommer til at se okay ud,.!

Ved ikke med de snører for neden for han skubber den op,.! Ja eller ned,. Tror jeg skal lave noget med velkro lukning om trammerne, så jeg en anden havde fået syet, citeret i denne tråd,. Og det er super smart,.!

Men jeg syntes simpelthen det er ringe de kan sælge så ringe produkt til så mange penge,. Troede jeg fik noget der var top iorden til den pris,.!

Velcro eller bindebånd ser jeg ingen forskel på hvis du sætter det på for neden...

Har lige lavet et billede så du kan se hvad jeg mener Hvis du binder der hvor ringene er så burde kan jo ik kunne løfte den op

nu er det bare en standart tremmeseng fra ikea, og jeg ved jo ik om jeres er helt anderledes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2012

onlyme

Team Putte skriver:

Velcro eller bindebånd ser jeg ingen forskel på hvis du sætter det på for neden...

Har lige lavet et billede så du kan se hvad jeg mener Hvis du binder der hvor ringene er så burde kan jo ik kunne løfte den op

nu er det bare en standart tremmeseng fra ikea, og jeg ved jo ik om jeres er helt anderledes

Når jeg troede du mente at sy xtra snor på forneden af sengeranden :-)
Men ja det var også en mulighed,.!
ville egentlig nok være lidt nemmere ;-)

Anmeld

22. juni 2012

Team Putte

onlyme skriver:

Når jeg troede du mente at sy xtra snor på forneden af sengeranden :-)
Men ja det var også en mulighed,.!
ville egentlig nok være lidt nemmere ;-)

Hehe jeg tænker oz at det kunne være nødvendigt med nogle ekstra snore, bare til nedenunder og ikke oppe hvor den allerede bindes fast

Personligt ville jeg foretrække at sy lidt ekstra snor på fremfor at skulle i gang med at forlænge sengeranden eller helt købe ny

Anmeld

22. juni 2012

onlyme

Team Putte skriver:

Hehe jeg tænker oz at det kunne være nødvendigt med nogle ekstra snore, bare til nedenunder og ikke oppe hvor den allerede bindes fast

Personligt ville jeg foretrække at sy lidt ekstra snor på fremfor at skulle i gang med at forlænge sengeranden eller helt købe ny

Ja det er rigtigt,.
Nej men er fordi der ingen snore er i bunden af sængeranden det har jeg skrevet tidliger så gik vel lidt ud fra at det var det du citerede til,.
Men ja helt klart jeg vil også heller sy xtra tråde på for syntes simpelthen de er ¨så dyre,.!

Anmeld

22. juni 2012

Team Putte

onlyme skriver:

Ja det er rigtigt,.
Nej men er fordi der ingen snore er i bunden af sængeranden det har jeg skrevet tidliger så gik vel lidt ud fra at det var det du citerede til,.
Men ja helt klart jeg vil også heller sy xtra tråde på for syntes simpelthen de er ¨så dyre,.!

Dyre... Præcis!!!

Håber det virker

Anmeld

22. juni 2012

onlyme

Team Putte skriver:

Dyre... Præcis!!!

Håber det virker

Me2 :-)

Og tak for idder

Anmeld

22. juni 2012

Team Putte

onlyme skriver:

Me2 :-)

Og tak for idder

Skulle det være en anden gang

Anmeld

22. juni 2012

Ryberg

Vi har en Sebra sengerand til 600 kr. og den står selv, ingen snore eller velcro, og vi har fortrudt vi ikke købte den fra starten af...

SÅÅÅÅÅ lækker!!

Anmeld

22. juni 2012

Kvist

onlyme skriver:

lige et sengerandsspørgsmål ?
Ja vi købte jo sengerand for ikke min søn ville få noget i klemme mellem trammerne, men jeg syntes overhovede ikke det virker, han ligger og sparker til det så det ryger ned når han bliver puttet om aftenen ?
Sker det også ved jer
Eller er det mig der har sat det forkert på eller noget i den dur ?

Vi har også en af de tykke, fra Sebra.. Den står selv, og der er ingen tråde der skal bindes nogle steder.. Er super glad for den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.