sengerandsspørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.578 visninger
40 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

onlyme

lige et sengerandsspørgsmål ?
Ja vi købte jo sengerand for ikke min søn ville få noget i klemme mellem trammerne, men jeg syntes overhovede ikke det virker, han ligger og sparker til det så det ryger ned når han bliver puttet om aftenen ?
Sker det også ved jer
Eller er det mig der har sat det forkert på eller noget i den dur ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Janni.

Det sker ikke her, men vi har også en lidt tykkere sengerand som kan stå selv. 

Det hænder at Silas sparker til den eller rykker i den så han kan komme til tremmerne, men der er endnu aldrig sket nogen skade.. 

Anmeld

21. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kommer an på hvor høj pg hvor fast/ hård sengerenden er! 

Vi havde en til at starte med og den gjorde det samme, så vi købte en ny der dækkede det halve af tremmernes højde og er mere fast i det. 

Tror dog jeg selv ska ha syet en ny til den kommende baby. Ved at mange bruger skumgummi for extra fasthed! Vh stine

Anmeld

21. juni 2012

K&S

onlyme skriver:

lige et sengerandsspørgsmål ?
Ja vi købte jo sengerand for ikke min søn ville få noget i klemme mellem trammerne, men jeg syntes overhovede ikke det virker, han ligger og sparker til det så det ryger ned når han bliver puttet om aftenen ?
Sker det også ved jer
Eller er det mig der har sat det forkert på eller noget i den dur ?

Min svigermor syede en sengerand med velcrolukning omkring tremmerne i stedet for snørrelukning - den sidder perfekt, selvom Anton kravler m.m. på den

Ved ikke helt om du kan se "systemet" her på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2012

Dustmuz

Her kommer det Mandlige input

få fat i en Dobbeltseng og sæt hønsetråd eller hundetråd op omkring
Så er dit problem løst.

Han kan ikke få noget i klemme og han kan ikke sparke det ned

Mvh
en tosset mand
Thomas

Anmeld

21. juni 2012

onlyme

Janni. skriver:

Det sker ikke her, men vi har også en lidt tykkere sengerand som kan stå selv. 

Det hænder at Silas sparker til den eller rykker i den så han kan komme til tremmerne, men der er endnu aldrig sket nogen skade.. 

Jamen vi har købt en i ønskebørn, fandme til 550kr,. Så regnede da med det virkede,.!
Den er ganske vist ikke enorm tyk men har en fin tykkelse,.!
Det er sådan en man spender fast med snore,.?
Er dog heller ikke sket noget her endnnu, men er enormt nervøs for om der snart skulle ske noget, nu han er begyndt at bevæge sig såå meget.

Anmeld

21. juni 2012

onlyme

StineW79 skriver:

Kommer an på hvor høj pg hvor fast/ hård sengerenden er! 

Vi havde en til at starte med og den gjorde det samme, så vi købte en ny der dækkede det halve af tremmernes højde og er mere fast i det. 

Tror dog jeg selv ska ha syet en ny til den kommende baby. Ved at mange bruger skumgummi for extra fasthed! Vh stine

Jamen vi har købt en i ønskebørn, fandme til 550kr,. Så regnede da med det virkede,.! Den er ganske vist ikke enorm tyk men har en fin tykkelse,.! Det er sådan en man spender fast med snore,.?

Anmeld

21. juni 2012

onlyme

K&S skriver:

Min svigermor syede en sengerand med velcrolukning omkring tremmerne i stedet for snørrelukning - den sidder perfekt, selvom Anton kravler m.m. på den

Ved ikke helt om du kan se "systemet" her på billedet

Det er jo skide smart,. Sådan en vil jeg gerne bestille  hehe,.!
Den ser heller ikke ud til at kunne væltes ned på nogel måde

Anmeld

21. juni 2012

Janni.

onlyme skriver:

Jamen vi har købt en i ønskebørn, fandme til 550kr,. Så regnede da med det virkede,.!
Den er ganske vist ikke enorm tyk men har en fin tykkelse,.!
Det er sådan en man spender fast med snore,.?
Er dog heller ikke sket noget her endnnu, men er enormt nervøs for om der snart skulle ske noget, nu han er begyndt at bevæge sig såå meget.

I den prisklasse burde den jo være super god  Mener vores kostede næsten det samme, måske lidt billigere.

Anmeld

21. juni 2012

Frk.S

Vi har det samme problem. Den vi har er alt for "slasket" så den er ikke til megen nytte.

Så vi har snakket om, at vi skal have en god tyk en i stedet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.