Hvad skal jeg gøre.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Nessie

twinny skriver:

mange tak. Vi har fundet en der har efteruddannelse i kiss kidd. Så vi tager hende.

Det lyder som en god idé, så er man da også sikker på at hun ved hvad hun kigger efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

twinny

Nessie skriver:

Det lyder som en god idé, så er man da også sikker på at hun ved hvad hun kigger efter

Jaah det er lige det. Så vi skal afsted i næste uge.

Men gud hvor det strengt, det skal være så dyrt.

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

twinny skriver:

Jaah det er lige det. Så vi skal afsted i næste uge.

Men gud hvor det strengt, det skal være så dyrt.

JA, det kan hurtigt blive en dyr omgang

Er I medlem af Danmark, for de giver vist lidt tilskud

Anmeld

24. juni 2012

twinny

Nessie skriver:

JA, det kan hurtigt blive en dyr omgang

Er I medlem af Danmark, for de giver vist lidt tilskud

Jaah vi kommer af med ca 2500 kr og får 500 igen.  Det er ikke meget.

Det er jo ekstra dyrt. Men vil da lige høre den ad, om de giver rabat ved to.

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

twinny skriver:

Jaah vi kommer af med ca 2500 kr og får 500 igen.  Det er ikke meget.

Det er jo ekstra dyrt. Men vil da lige høre den ad, om de giver rabat ved to.

Puha, det var godt nok mange penge.

De kan vel komme ind under samme konsultation, så håber de vil give jer lidt rabat

Anmeld

24. juni 2012

twinny

Nessie skriver:

Puha, det var godt nok mange penge.

De kan vel komme ind under samme konsultation, så håber de vil give jer lidt rabat

Ja, synes ikk bare det er noget man lige hiver ud af kontoen.

Det håber jeg.

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

twinny skriver:

Ja, synes ikk bare det er noget man lige hiver ud af kontoen.

Det håber jeg.

Nej, det var da en god sjat, og da specielt lige her op til sommerferien, der kunne man måske godt finde på noget andet at bruge så mange penge på.

Håber da ikke I skal betale det hele på én gang

Anmeld

24. juni 2012

Alexander&Lærke

Hej

Jeg ved ikke helt hvad det kiss-kid er for noget, men kan forstå at det er noget med låsninger at gøre.... Min lille Lærke havde desværre også en låsning oppe ved kraniekanten fandt vores sp ud af da hun var 2,5 md, hun fik to behandlinger ved en kiropraktor, og siden har hun været i sit es, før det havde vi en grædende/skrigende pige hver aften som ikke kunne holde ud at ligge på maven og ikke kunne se op. Behandlingerne hjalp allerede efter 1 gang og har bare været super effektive. Min kæreste og svigerfam havde heller ikke meget tiltro til sådan en, da min kæreste har fået behandling som barn som ikke hjalp på ham. Men jeg fik ham overtalt til at give det et forsøg, tog selv derhen og det var overhoved ikke slemt, det så nærmest bare ud til at han drejede hovede fra den ene til den anden side. Lærke græd næsten heller ikke, så meget positiv oplevelse... det er slet ikke så slemt som det måske lyder til, held og lykke og håber det hjælper på dem

Anmeld

24. juni 2012

Solstrålebørn

twinny skriver:

Mine børn har fået Kiss-kidd syndrom ifølge en børnefys.

Min mand vil ikke havde dem til kiopraktor? Han synes det er meget skræmmende, at de skal have "knækket" ryggen. Jeg kan godt følge ham.

Ved i om der er andre veje at gøre det på end en kiopraktor.

Nu skal det så lige siges at Kiss kidd syndrome er ikke en sygdom... Jeg lavede en tråd for noget tid siden om det... Finder lige linket til dig, deri har jeg også lagt et link hvor der står hvilke behandlingsmuligheder der er... 

Anmeld

24. juni 2012

Solstrålebørn

twinny skriver:

Mine børn har fået Kiss-kidd syndrom ifølge en børnefys.

Min mand vil ikke havde dem til kiopraktor? Han synes det er meget skræmmende, at de skal have "knækket" ryggen. Jeg kan godt følge ham.

Ved i om der er andre veje at gøre det på end en kiopraktor.

Her er linket... 

https://www.baby.dk/debat/178735pi1/boern-01-aar/nogle-der-kender-til-kiss-kidd--syndrome.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.