Hvad skal jeg gøre.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.271 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

twinny

Mine børn har fået Kiss-kidd syndrom ifølge en børnefys.

Min mand vil ikke havde dem til kiopraktor? Han synes det er meget skræmmende, at de skal have "knækket" ryggen. Jeg kan godt følge ham.

Ved i om der er andre veje at gøre det på end en kiopraktor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

MorTil4<3

twinny skriver:

Min mand vil ikke havde dem til kiopraktor? Han synes det er meget skræmmende, at de skal have "knækket" ryggen. Jeg kan godt følge ham.

vil i have børnene har det godt ? eller vil i have de har det skidt ?

hvis i svare ja til det første SÅ er det en kiopraktor , og så må i bide i det sure æble

Anmeld

21. juni 2012

twinny

MilleMus1988 skriver:

vil i have børnene har det godt ? eller vil i have de har det skidt ?

hvis i svare ja til det første SÅ er det en kiopraktor , og så må i bide i det sure æble

Ja, selvfølgelig vi havde det.

Og det skal lige siges, de trives. De har det ikk skidt.

Anmeld

21. juni 2012

Dinna88

Der er jo absolut nul smerte ved en kiropraktisk behandling. Det forløser helt vildt Jeg var utroligt nervøs første gang - uden grund! 

Anmeld

21. juni 2012

twinny

Dinna88 skriver:

Der er jo absolut nul smerte ved en kiropraktisk behandling. Det forløser helt vildt Jeg var utroligt nervøs første gang - uden grund! 

Det er heller ikk så meget smerten. Men jeg har hørt der kan ske en masse farlige ting ved det.

Anmeld

21. juni 2012

Dinna88

twinny skriver:

Det er heller ikk så meget smerten. Men jeg har hørt der kan ske en masse farlige ting ved det.

Da ikke hvis I vælger en ordentlig een!
men her  http://www.kiss-kidd.dk/behandling.html  

Anmeld

21. juni 2012

KarinaA

altså, hvis i er blevet henvist til en kiroprakter af en fys. så syntes jeg bestemt at i skal gøre det for børnenes skyld.. det jo ikke for sjov at fys har sagt i skal besøge sådan en .. 

det kan jo ikke skade, hvis i altså finder en ordentlig en.. 

det er nok det der er bedst for børnene i det lange løb.. selvom det virker lidt skræmmende nu :/ 

tror desværre ikke der er nogen anden måde :/ 

men held og lykke 

Anmeld

22. juni 2012

modesty

Man hører så meget - det er ikke ensbetydende med at det er rigtigt. 

Der er ingen risiko ved en god kiropraktor.

Anmeld

22. juni 2012

Kofoed.

De skal ikke have knækket ryggen, h*n laver lidt tryk med sine fingre i nakken og det er det, ikke kæk som sådan...

Anmeld

22. juni 2012

M (:

twinny skriver:

Jeg ved intet om Kiss-Kidd, men kan tilgengæld anbefale en virkelig dygtig kiropraktor (med 35 års erfaring herunder mange års erfaring med spædbørn og småbørn - er selv blevet behandlet der som barn). 

Kiropraktisk Klinik v. Gunnar Meilstrup, Gammel Køge Landevej 220, 2650 Hvidovre

Information:

Der er behandlet mere end 13.000 patienter på klinikken.
Der har været 4 assistenter, som har modtaget en del af den kliniske del af deres uddannelse.

GUNNAR MEILSTRUP:
- deltager i regionsforeningsarbejde, herunder møder med regionens embedsmænd og politikere
- deltager i Dansk Kiropraktor-Forenings arbejde som én af 7 repræsentanter for regionen
- har behandlet mere end 13.000 patienter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.