Jeg synes desværre vi ser et par stykker der opretter negative nedrakkende debatter om bestemte emner der berøre andre, og så gemmer de sig bag det anonyme imens de snakker dårligt om noget! Det kan jeg bare ikke have respekt for, jeg synes det er så tarveligt, barnligt og meget andet! Hvis man har en mening om noget og man vil nedrakke alt andet, kan man idet mindste sætte ansigt på!
At folk er anonyme i deres personlige spørgsmål, oplevelser og lign synes jeg er helt okay

Men synes måske hurtigt folk bliver sure når de spørg om noget og man ikke er enige. Lidt ala dette står mellem linjerne i mange tråde- "Hej, jeg søger kun svar der falder ud til min egen fordel og i må ikke give råd eller fortælle i ville gøre det anderledes, og hvis i så er uenige- jamen guds nåde trøste jer for så er i jo bare nogle sure kællinger der taler grimt og er ude på at provokere! hilsen mig"
Og er denne debat ikke snart lidt slidt ? Det er jo bare baby.dk på godt og ondt og vi elsker jo siden trods dramaet
Anmeld