Flere og flere anonyme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

... Jeg er selv en af dem..

Og efterhånden ser jeg det som værende en nødvendighed..

Generelt har jeg intet imod konstruktive indlæg på debatter, men jeg mener godt, man kan gå efter bolden og ikke manden.

På det seneste synes jeg, at mange debatter i flere kategorier ofte bliver udsat for angreb, der oftest er hel hen i vejret.

Ja, man skal kunne tåle de svar, der ikke er enige med TS, men synes virkelig der er mangel på respekt og mangel på en sober tone ind i mellem.

Denne debat har været oppe tidligere, men tager den gerne op igen, da jeg stadig synes det er et stort problem.

Så jeg kan godt forstå mange, og flere og flere vælger anonymitet i et indlæg, der i princippet slet ikke behøver det, men tror selv at det er for at undgå at blive stemplet for noget.

Opfordrer til en sober, respektfuld og konstruktiv tone. Enighed eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Ingen af jer 43, der har en mening?

Anmeld

21. juni 2012

Ina33

Anonym skriver:

Jo, men debatten har bare været oppe at vende så mange gange, at man vist efterhånden er kørt surt i den....

Anmeld

21. juni 2012

Fru.Mäes <3

Jeg er som regel kun anonym hvis jeg ikke gider at familien kan finde mine indlæg herinde fra - dette sted er MIT fristed 

Anmeld

21. juni 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Måske fordi den slags tråde har været oppe en milliard gange og at de altid skaber mere splid.

Og så måske fordi de - som jeg - sjældent gider en tråd hvor TS vælger at være anonym

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay

Har kun set den en gang før.. Sorry så

Anmeld

21. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Generelt har jeg intet imod konstruktive indlæg på debatter, men jeg mener godt, man kan gå efter bolden og ikke manden.

På det seneste synes jeg, at mange debatter i flere kategorier ofte bliver udsat for angreb, der oftest er hel hen i vejret.

Ja, man skal kunne tåle de svar, der ikke er enige med TS, men synes virkelig der er mangel på respekt og mangel på en sober tone ind i mellem.

Denne debat har været oppe tidligere, men tager den gerne op igen, da jeg stadig synes det er et stort problem.

Så jeg kan godt forstå mange, og flere og flere vælger anonymitet i et indlæg, der i princippet slet ikke behøver det, men tror selv at det er for at undgå at blive stemplet for noget.

Jeg må indrømme jeg er træt af at høre på hvor hård tonen er osv. jeg oplever det meget sjældent og hvis den endelig er for hård så meld det da i stedet for alt det.. Ih ja det bliver lige lidt brok men det er altså en debat side og ja man ska gå efter bolden men nogle gange er bolden personen eller noget personligt også bliver folk stødt

Anmeld

21. juni 2012

dorthemus

Vil godt tilføje noget

Måske er det fordi jeg er en del ældre end mange herinde, men forstår ikke hvorfor man er anonym når man opretter kontroversielle emner...hvorfor ikke bare stå ved sin mening og hvis det er pinligt så lad være. Jeg synes man skal stå ved sin mening...og herregud selvom folk ikke er enige..hvad så?! De kender ikke én og man kommer højst sandsynligt ikke til at møde nogle af dem i virkeligheden.

Desuden vil jeg gerne udtrykke en opfordring til alle i cyberspace. Jeg er nemlig enig i, at der hersker en udpræget opfattelse blandt mange af at man kan sige stort set hvad som helst så længe man kan gemme sig bag skærmen

Anmeld

21. juni 2012

Lady Marion <3

Aiiiiii syntes hele tiden der dukker sådan nogle tråde op som denne her , , altså egentligt er det jo enkelt   Kan man ikke lide lugten i bageriet kan man jo fordufte ..

Anmeld

21. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg mener, at det er et stort problem, at man ikke må anfægte en trådstarters anonymitet.

Jeg har ofte læst med i debatter, hvor det i den grad vil være relevant for diskussionen, at man var klar over, hvorfor TS ikke giver sig til kende.

Jeg ser egentlig ofte de anonyme indlæg som en "gratis omgang". Og det kan være super i nogen tilfælde, jeg synes bare, at forumet her daler i kvalitet, når der er så mange anonyme indlæg.. Og det gør indhold uligeværdigt. 

Jeg kan ikke se, at det er nødvendigt fra baby.dks ligefrem at lovgive mod, at der spørges ind til anonymitet. Det er svært at opretholde selvjustits, når der samtidig er områder, som er formelt off limits.

I stedet kunne man vel fremhæve, at enhver TS ikke er forpligtet til at uddybe årsagerne bag sin anonymitet. Men at spørge, - det bør da være ok.

Ved ikke, om jeg er helt off topic, men synes, det er relevant at bringe op i forbindelse med din tråd.

Og jeg anfægter IKKE din anonymitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.