:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

Øv, hvor føler jeg mig trist. Har lige modtaget mine sidste karakter fra skriftlig engelsk og dansk. Og har desværre dumpet min engelsk skriftlig. Så nu ved jeg ikke om jeg kan komme på pædagog uddannelse som jeg har søgt ind på til aug/sep og har hellere ikke den store lyst til at tage min dansk mundtlig på tirsdag. 

Føler ikke jeg kan noget og aldrig bliver til noget. Har i forvejen lave karakter. 

Ville egentlig intet med dette indlæg, andet end gode råd måske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

minimig

Anonym skriver:

Øv, hvor føler jeg mig trist. Har lige modtaget mine sidste karakter fra skriftlig engelsk og dansk. Og har desværre dumpet min engelsk skriftlig. Så nu ved jeg ikke om jeg kan komme på pædagog uddannelse som jeg har søgt ind på til aug/sep og har hellere ikke den store lyst til at tage min dansk mundtlig på tirsdag. 

Føler ikke jeg kan noget og aldrig bliver til noget. Har i forvejen lave karakter. 

Er det dit snit du er bekymret for? Jeg ved at der er pæd. udd. hvor du ikke behøver et højt snit. Du kan evt kigge på ug.dk hvor der er flere steder der optog alle ansøgere i 2011

Anmeld

21. juni 2012

Stumpen

Jeg dumpede også min engelsk skriftlig eksamen i sin tid og kom ind på seminariet... 

Anmeld

21. juni 2012

DLM

vil bare lige sige at jeg dumpede også et par fag på min HF og kom stadig ind. 

har du eksamensangst?

Jeg er ked af at du ikke har høje tanker om dig selv. Det er nemt nok for mig at skrive til dig at det skal nok gå, men du skal jo også tro på det.

Er der ikke nogen du kan læse sammen med til eksamen, det var en stor hjælp for mit vedkommende.

Anmeld

21. juni 2012

Lunae

Anonym skriver:

Man kan hvad man vil. Pyt med at du har fået en dårlig karakter. Send en motiveret ansøgning med og fortæl hvorfor du gerne vil være pædagog. De menneskelige egenskaber er ekstremt vigtige!

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg synes jeg gør mit bedste for hver eksame. Engelsk har jeg altid haft svært ved. 

Jeg håber inderst inde jeg kommer på pædagog udd. Men føler ikke jeg dur til noget, når jeg ikke engang kan klare dette. 

Men jeg håber I har ret, vil bare så gerne videre og have en udd. 

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Man kan hvad man vil. Pyt med at du har fået en dårlig karakter. Send en motiveret ansøgning med og fortæl hvorfor du gerne vil være pædagog. De menneskelige egenskaber er ekstremt vigtige!

Jeg skal sende karakterne sidst på mdr, så håber de ser bort fra karakterne. 

Men jeg kæmper. 

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

vil bare lige sige at jeg dumpede også et par fag på min HF og kom stadig ind. 

har du eksamensangst?

Jeg er ked af at du ikke har høje tanker om dig selv. Det er nemt nok for mig at skrive til dig at det skal nok gå, men du skal jo også tro på det.

Er der ikke nogen du kan læse sammen med til eksamen, det var en stor hjælp for mit vedkommende.

Ja, jeg føler jeg har styr på det hjemmefra. Men ligeså snart jeg har spørgsmålene jeg skal løse, så lukker klappen ned. Samtidig bliver jeg aldrig klog på redegør og analysere ene tekst. 

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

skrukkrukken skriver:

Er det dit snit du er bekymret for? Jeg ved at der er pæd. udd. hvor du ikke behøver et højt snit. Du kan evt kigge på ug.dk hvor der er flere steder der optog alle ansøgere i 2011

Håber du har ret. 

Det er der også folk fra min skole der siger, men man bekymre sig alligevel omkring det. 

Men jeg kommer ind i år eller næste år. Har ihverfald søgt begge to. 

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jeg dumpede også min engelsk skriftlig eksamen i sin tid og kom ind på seminariet... 

Okay, håber dette lykkes for mig også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.