Kender i det - Hvordan kom fuglen ud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

mariamiss6

Sally-Slingshot skriver:

Jeg tror nu nok de skal blive tamme, men det kan godt være det tager lidt længere tid nu de er to. Men helt sikkert godt at de har hinanden.

Hihi, de er skøre de dyr. Vil også gerne have en fugl engang, men er lidt bange for om hunden tager den.. Hun er helt vild når der er en flue, hun hopper og springer for at få i den. Det er jo ikke så hensigtmæssigt med en fugl.. Den skulle jo nødig blive stresset eller i værste fald komme til skade.. Så det må nok vente til vi har lidt flere kvadratmeter at gøre godt med.

Mine får ellers lov at yngle her en gang til vinter, når den lille fyr er gammel nok

Og jeg bortgiver gerne fuglen gratis, mod at du selv henter, og helst fremviser et bur i den rette størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Savannah

mariamiss6 skriver:

Mine får ellers lov at yngle her en gang til vinter, når den lille fyr er gammel nok

Og jeg bortgiver gerne fuglen gratis, mod at du selv henter, og helst fremviser et bur i den rette størrelse

Håber på at være flyttet til den tid så! Dog bor du vist lidt langt væk.. Men det gør ikke så meget, når man ved at dyret kommer fra et ordentligt sted..

Kan sådan et bur egentlig blive FOR stort?

Anmeld

21. juni 2012

mariamiss6

Sally-Slingshot skriver:

Håber på at være flyttet til den tid så! Dog bor du vist lidt langt væk.. Men det gør ikke så meget, når man ved at dyret kommer fra et ordentligt sted..

Kan sådan et bur egentlig blive FOR stort?

nej, det kan absolut ikke blive for stort...

Man kan sige, at hovedreglen er, at der bør altid være minimum 1 par, fugle... Ellers hvis man ikke vil have hun og han, så to af hvert køn. Den bør altid have en rigtig levende legekammerat.

Og buret til 1 par undulater, bør mindst være længde: 70 cm X højde: 60 cm X dybde: 45 cm. 

Jeg vedhæfter lige et link til  http://undulatsiderne.dk/undulatselect.asp?ID=142

Der kan du lære alt der er værd at lære. Og hvis du melder dig ind i Nordisk undulatforum (ganske gratis) kan du se alt på siden, og snakke med mere seriøse undulatejere, som helt sikkert kan svare på alt mellem himmel og jord...

Anmeld

21. juni 2012

Savannah

mariamiss6 skriver:

nej, det kan absolut ikke blive for stort...

Man kan sige, at hovedreglen er, at der bør altid være minimum 1 par, fugle... Ellers hvis man ikke vil have hun og han, så to af hvert køn. Den bør altid have en rigtig levende legekammerat.

Og buret til 1 par undulater, bør mindst være længde: 70 cm X højde: 60 cm X dybde: 45 cm. 

Jeg vedhæfter lige et link til  http://undulatsiderne.dk/undulatselect.asp?ID=142

Der kan du lære alt der er værd at lære. Og hvis du melder dig ind i Nordisk undulatforum (ganske gratis) kan du se alt på siden, og snakke med mere seriøse undulatejere, som helt sikkert kan svare på alt mellem himmel og jord...

Fedt, mange tak Det vil jeg kigge nærmere på.
Fuglen tiltaler mig men det ér jo ikke helt nok til bare at anskaffe sig en.. Eller flere.

Tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.