Kender i det - Hvordan kom fuglen ud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

mariamiss6

Kender i det, når man kommerhjem, efter athave været ude at køre en tur. 

Fuglene pipper inde i stuen (2 undulater), men det gør de jo altid.

Jeg tænker jeg vil lukke lidt sommerluft ind, og lader hoveddøren stå åben, så jeg lukker IKKE fuglene ud af buret.

En times tid senere, da jeg er færdig med at nusse rundt og noget, kommer jeg ind i stuen, og ser at den ene fugl sidder OVEN på buret, og den anden sidder inde i buret, og ser helt ensom ud....

Jeg tjekker lågen, som ER lukket, og tænker: "hvad helvede!!!!?"

Hvorefter jeg finder dette.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Savannah

Høhø.. Sneaky little bird! Altid noget den ikke tog på opdagelse under åben himmel!

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

Ha ha snedigt  Men hvor dejligt at den ikke mente det var tid til den helt store getaway 

Anmeld

21. juni 2012

Holbæktrunten

mariamiss6 skriver:

Kender i det, når man kommerhjem, efter athave været ude at køre en tur. 

Fuglene pipper inde i stuen (2 undulater), men det gør de jo altid.

Jeg tænker jeg vil lukke lidt sommerluft ind, og lader hoveddøren stå åben, så jeg lukker IKKE fuglene ud af buret.

En times tid senere, da jeg er færdig med at nusse rundt og noget, kommer jeg ind i stuen, og ser at den ene fugl sidder OVEN på buret, og den anden sidder inde i buret, og ser helt ensom ud....

Jeg tjekker lågen, som ER lukket, og tænker: "hvad helvede!!!!?"

Hvorefter jeg finder dette.....

Hehe... Ja, den kan da i hvert fald ikke kaldes dum 

Frem med ekstra ståltråd eller klisterbånd - det hvalp da min gjorde det samme 

Anmeld

21. juni 2012

mariamiss6

Holbæktrunten skriver:

Hehe... Ja, den kan da i hvert fald ikke kaldes dum 

Frem med ekstra ståltråd eller klisterbånd - det hvalp da min gjorde det samme 

det er kun 2. gang hun gør det På det lille års tid vi vidst snart har haft hende.... Og det skyldtes at hun slet ikke var ude at flyve igår, og at hun så i stedet havde tømtmadskålene (eller altså, de havde, ikke).... Så hun gør det ikke, når blot der er rigeligt mad, og de får en luftetur dagligt

Man bliver bare sådan lidt, huh, hvad, hvordan fanden, og bliver nervøs for at døren jo står åben

Anmeld

21. juni 2012

mariamiss6

Sally-Slingshot skriver:

Høhø.. Sneaky little bird! Altid noget den ikke tog på opdagelse under åben himmel!

Hehe ja, hun sad på toppen af bruet, og forsøgte at lokke den lille ud... Men den lille er ikke så klog endnu

Anmeld

21. juni 2012

mariamiss6

MortilElias2010 skriver:

Ha ha snedigt  Men hvor dejligt at den ikke mente det var tid til den helt store getaway 

Hehe ja. Lige for tiden er hun ellers MEGET betaget af vinduet i stuen, som hun ihærdigt skrapper af, og forsøger at trylle åbent GOdt der er dobbelt hasp på alle vinduer her i huset

Anmeld

21. juni 2012

Savannah

mariamiss6 skriver:

Hehe ja. Lige for tiden er hun ellers MEGET betaget af vinduet i stuen, som hun ihærdigt skrapper af, og forsøger at trylle åbent GOdt der er dobbelt hasp på alle vinduer her i huset

Haha, hvor er hun sød. Så godt din video hvor hun prøver at hoppe ind i computer skærmen.. De dyr altså, der er så meget underholdning i dem.
Godt med dobbelt hasp, nu har hun jo luret den med buret!!

Min hund har det med at gø af spejlbilledet i altandøren om aftenen

Anmeld

21. juni 2012

mariamiss6

Sally-Slingshot skriver:

Haha, hvor er hun sød. Så godt din video hvor hun prøver at hoppe ind i computer skærmen.. De dyr altså, der er så meget underholdning i dem.
Godt med dobbelt hasp, nu har hun jo luret den med buret!!

Min hund har det med at gø af spejlbilledet i altandøren om aftenen

Ja hun er meget skæg. Desværre anskaffede jeg hende en legekammerat lidt for tidligt tror jeg, for ingen af fuglene er særligt tamme lige nu. Det tegnede ellers så godt da jeg havde Valde alene...

Det var så hyggeligt, når hun sad på symaskinene, og forsøgte at fange trådføderen lol (og hvad hun ikke ellers fandt på )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2012

Savannah

mariamiss6 skriver:

Ja hun er meget skæg. Desværre anskaffede jeg hende en legekammerat lidt for tidligt tror jeg, for ingen af fuglene er særligt tamme lige nu. Det tegnede ellers så godt da jeg havde Valde alene...

Det var så hyggeligt, når hun sad på symaskinene, og forsøgte at fange trådføderen lol (og hvad hun ikke ellers fandt på )

Jeg tror nu nok de skal blive tamme, men det kan godt være det tager lidt længere tid nu de er to. Men helt sikkert godt at de har hinanden.

Hihi, de er skøre de dyr. Vil også gerne have en fugl engang, men er lidt bange for om hunden tager den.. Hun er helt vild når der er en flue, hun hopper og springer for at få i den. Det er jo ikke så hensigtmæssigt med en fugl.. Den skulle jo nødig blive stresset eller i værste fald komme til skade.. Så det må nok vente til vi har lidt flere kvadratmeter at gøre godt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.